هدف دشمن ترور رسانه‌ای افراد انقلابی و ولایت‌مدار است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از میثم مطیعی بابت نوحه اخیرش تقدیر می‌کنم، این نوحه مورد حذف اینستاگرام قرار گرفت؛ به مسئولان هشدار می‌دهم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای غم‌باری را در پیش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری، امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ طی تذکر پیش از دستور خود ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین (ع)، اظهار کرد: مراسم عزاداری امام حسین (ع) هر سال پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و امسال نیز شاهد حضور جوانان و نوجوانان بسیاری بودیم که نشان‌دهنده رویش انقلاب است.

وی ادامه داد: اتفاق عجیبی در ماه محرم رخ داده است و یک مداح انقلابی ولایت‌مدار که یک نوحه انقلابی در راستای انسجام ملی و اسلامی خوانده است مورد حذف رسانه‌ای قرار گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی فضای رسانه‌ای خود را به دشمن می‌سپاریم به این معنا است که اجازه می‌دهیم که او بگوید چه بگوییم و چه نگوییم. یک کشور نباید فضای مجازی خود را در اختیار دشمن قرار دهد تا یک مداح انقلابی با یک میلیون دنبال‌کننده چون از اصول انقلاب صحبت کرده است، حذف شود و این چیزی جز ترور رسانه‌ای نیست.

وی با بیان اینکه دشمن مدیریت می‌کند که چه بنویسیم و چه پیامی دهیم، لذا باید تلاش کنیم تا دشمن پیروز نشود، تصریح کرد: محبوب دل ایرانیان یعنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بعد از ترور جسمی، ترور رسانه‌ای می‌کنند و هیچ‌کس نمی‌تواند نه عکس و نه اسم این شهید گرانقدر را ببرد، چرا که حذف می‌شود و هر روز دایره حذفیات بزرگ‌تر خواهد شد و روزی را می‌بینم که کلمه اسلام و انقلاب نیز جزو حذفیات قرار می‌گیرد.

سروری گفت: از میثم مطیعی بابت نوحه اخیرش تقدیر می‌کنم که نوحه مورد حذف اینستاگرام قرار گرفت، به مسئولان هشدار می‌دهم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای غم‌باری را در پیش خواهیم داشت.

کد خبر 594851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.