رونالدو باز هم توسط تن هاخ تحقیر شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلستان، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد در حال بررسی دادن یک پیشنهاد است تا سرانجام سرگئی میلینکوویچ-ساویچ از لاتزیو را به خدمت بگیرد.

* چلسی می‌تواند این هفته بفهمد که آیا شانس واقعی برای جذب پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا دارد یا خیر. باشگاه لندنی علاقه خود به مدافع وسلی فوفانا را در اولویت قرار داده است، او همچنان با لسترسیتی گفتگو می‌کند، و فرنکی دی یونگ دیگر مهره مدنظر آبی‌ها، هنوز به بارسلونا اعلام نکرده است که می‌خواهد برود.

* راگبی جهانی هیچ برنامه‌ای برای بررسی ادعاهایی مبنی بر اینکه مارتین کاستروجیوانی، اسطوره ایتالیا، واجد شرایط بازی آزمایشی راگبی برای آتزوری نبود ندارد، زیرا شکایتی رسمی ارائه نشده است.

دیلی میل:

* چلسی مذاکرات خود را با ادوارد مندی دروازه‌بان خود بر سر عقد قرارداد جدید آغاز کرده است اما فاصله قابل توجهی بین دو طرف وجود دارد و این دروازه‌بان یکی از کم‌دستمزدترین بازیکنان تیم توماس توخل است.

* پس از اینکه الکس مورنو پیشنهاد ۹ میلیون پوندی رئال بتیس را رد کرد، ناتینگهام فارست که در جستجوی یک مدافع کناری است، به او علاقه نشان داده است.

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال ولوز در حال مذاکره با بارسلونا بر سر جذب هافبک این تیم، نیکو گونزالس است.

* ساشا کلادزیچ مورد توجه چندین باشگاه لیگ برتری از جمله منچستریونایتد، چلسی و اورتون است، اما مهاجم اشتوتگارت می‌خواهد آینده‌اش به سرعت حل شود.

* آندریاس کریستنسن دقایقی قبل از شروع بازی به دلیل مشکل گردن در آخرین بازی تدارکاتی بارسلونا مقابل پوماس مجبور به کناره‌گیری از ترکیب شد.

سان:

* سلتیک و رنجرز درنهایت می‌توانند این فرصت را داشته باشند که به یک لیگ فرامرزی جدید در نتیجه یک پرونده قضائی در آینده، به لوکزامبورگ منتقل شوند.

* علاقه شوک کننده منچستریونایتد به مارکو آرناوتوویچ بازیکن بولونیا توسط ایجنت این بازیکن تأیید شد، باید دید شیاطین سرخ می‌توانند او را جذب کنند یا خیر.

* در حالی که منچستریونایتد در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته به مصاف هالیفاکس تاون رفت، کریستیانو رونالدو دوباره از ترکیب تیم بیرون رانده شد.

دیلی میرر:

* طبق گزارش‌ها، دو تیم آرسنال و لیورپول هر دو به دنبال جذب یرمی پینو، وینگر ویارئال هستند.

* مادر و ایجنت آدرین رابیو تنها به گفت‌وگوی مستقیم با جان مورتو، مدیر فوتبال منچستریونایتد، به جای هر واسطه، در مورد شرایط شخصی در مورد انتقال احتمالی یوونتوس به اولدترافورد علاقه‌مند است.

* به نظر می‌رسد که اریک تن هاخ به آنتونی مارسیال گفته که در این فصل باید خط حمله منچستریونایتد را رهبری کند.

* منچستریونایتد، گراهام پاتر را به خاطر نقش مدیریتی خود نادیده گرفت و از آن زمان تاکنون دو بار سرمربی برایتون را سرکار گذاشته است.

رونالدو باز هم توسط تن هاخ تحقیر شد!

گاردین:

* پس از اینکه لالیگا تلاش برای استفاده از سرمایه شخصی باشگاه برای افزایش ارزش دو مورد از دارایی‌هایی را که به منظور متعادل کردن حساب و تقویت تیم خود متوسل شده بود، رد کرد بارسلونا هنوز نمی‌تواند قرارداد خریدهای تابستانی خود را ثبت کند

* شرایط کاری ورزشکاران WNBA ( اتحادیه ملی بسکتبال زنان) پس از لغو پرواز بازیکنان لس آنجلس اسپارکس که مجبور به خوابیدن در فرودگاه شدند، دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

تایمز:

* منچستریونایتد به آدرین رابیو، هافبک یوونتوس نزدیک است تا او را با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

* تاتنهام پیشنهادی برای قرض گرفتن نیکولو زانیولو وینگر رم با ۲۰ میلیون پوند به این تیم ارائه کرده است که توسط گرگ‌ها رد شده است.

سان اسکاتلند:

* جان کندی ممکن است در آستانه یک خروج غافلگیرکننده از باشگاه سلتیک، برای تبدیل شدن به سرمربی جدید تیم دانمارکی میتیلند باشد.

کد خبر 594846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.