خدمت‌رسانی شهرداری خرم‌آباد به عزاداران حسینی

شهردار خرم‌آباد گفت: ۴۵۰ نیروی شهرداری در حوزه‌های مختلف اداری، تنظیف، عمران، فضای سبز و خدمات‌ به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی کردند.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص پاکسازی معابر پس از برگزاری مراسم عاشورا اظهار کرد: شهرداری در روز عاشورا با هدف پاکسازی معابر و جایگاه‌ها پس از آئین گل‌مالی، ۱۵ اکیپ متشکل از ۱۵ دستگاه لودر و بیل بکهو و ۴۵ دستگاه کمپرسی یا خاور در نظر گرفت و اقدام به پاکسازی شهر کرد.

وی افزود: در روز عاشورا و در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به عزاداران حسینی، هشت ایستگاه آتش‌نشانی به صورت شبانه‌روزی، ۱۳۰ آتش‌نشان و راننده، ۱۵ دستگاه تانکر و خودروی آتش‌نشانی، ۱۰ اکیپ آتش‌نشانی متشکل از چندین خودروی اطفای حریق و یک اکیپ امداد و نجات به صورت تمام‌وقت، در سطح معابر و مقابل جایگاه‌های عزاداری مستقر بودند و فعالیت کردند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به آماده‌باش نیروهای تنظیف در این ایام، خاطرنشان کرد: ۴۵۰ نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف اداری، تنظیف، عمران و فضای سبز آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در ماه‌های محرم و صفر هستند.

به گزارش ایمنا، گل‌مالی از رسوم سنتی مردم لرستان در عزای امام حسین (ع) است که شامل مالیدن گل بر سر و صورت و لباس‌های عزاداران در روز عاشورا می‌شود.

کد خبر 594838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.