مسیر کمربندی «خط ۴ حصار» آسفالت شد

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی اهالی خط ۴ حصار بهسازی و ایمنی معابر است، گفت: با همکاری و مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و به‌کارگیری ماشین‌آلات مکانیزه تراش و روکش، آسفالت تمام مسیر کمربندی خط ۴ حصار بهسازی و استانداردسازی شد.

سیداحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از عملیات تراش و روکش آسفالت در قطعه پایانی بلوار اصلی، تعریض و بهسازی کمربندی خط ۴ حصار تکمیل شد و زیر بار ترافیک رفت.

وی افزود: پروژه تعریض کمربندی خط ۴ حصار به‌عنوان یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی و ارتقای زیرساخت‌های شهری منطقه ۱۰، با هدف استانداردسازی عرض معبر، افزایش لاین و جداسازی مسیر رفت و برگشت به منظور افزایش سطح ایمنی شهروندان و پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی، جزو پروژه‌های کلان‌شهری تعریف شد و به اجرا درآمد.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج تصریح کرد: پس از اجرای طرح تعریض خط ۴ حصار که در محدوده مسکونی اقدامات رفع معارض نیز در بعضی از نقاط آن انجام شد، پروژه تراش و روکش در این مسیر اجرا شد و مرحله پایانی آن در لاین شمال به جنوب (حد فاصل تپه الله‌اکبر تا عباس‌آباد) مقابل بوستان طبیعت با توزیع ۱۷۴۱ تن آسفالت به‌صورت مکانیزه، ظرف مدت پنج روز عملیاتی شد.

وی یکی از مطالبات اصلی اهالی خط ۴ حصار را بهسازی و ایمنی معابر دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری و مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و به‌کارگیری ماشین‌آلات مکانیزه تراش و روکش، آسفالت تمام مسیر کمربندی خط ۴ حصار بهسازی و استانداردسازی شد.

حسینی خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه تراش و روکش آسفالت بلوار اصلی خط ۴ حصار، علاوه بر آسایش شهروندان، تسهیل در تردد خودروهای عبوری شامل تردد روزانه و کاری بین تهران و کرج و همچنین بخش زیادی از مسافرت‌ها از نقاط مختلف کشور به استان‌های شمالی فراهم می‌شود.

کد خبر 594802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.