برپایی ۸ ایستگاه صلواتی در منطقه ۸ اهواز

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز با اشاره به برپایی هشت ایستگاه صلواتی در سطح این منطقه، گفت: غرفه کودک و سلامت نیز با مضمون محرم در این منطقه برپا شده است.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ماه محرم همانند یک کتاب با بی‌نهایت صفحه است که می‌توانیم از لحظه به لحظه آن درس بگیریم؛ به گونه‌ای که با گذشت نزدیک به ۱۴۰۰ سال از این واقعه همچنان برای جهانیان زنده و تازه است.

وی افزود: برای اینکه درس‌های محرم و اتفاقاتی که سبب شد دین اسلام از انحراف خارج شود، به آیندگان نیز منتقل شود، در منطقه هشت شهرداری اهواز با هماهنگی متولیان مساجد و گروه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوعی را اجرا کردیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز تاکید کرد: از جمله برنامه‌های اجرا شده، برپایی غرفه کودک و سلامت با مضمون محرم و واقعه کربلا است که در آن آموزه‌های محرم به کودکان و برنامه‌های سلامت‌بخش ارائه شد.‌

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی و اینکه در فصل تابستان قرار داریم، با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری، هشت ایستگاه صلواتی برای ارائه خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در سطح منطقه برپا شده است‌.

قنواتی تصریح کرد: برنامه‌های منطقه ۸ شهرداری اهواز تا پایان ماه محرم و همچنین پیاده‌روی اربعین ادامه دارد و به ارائه خدمات به عزاداران اباعبدالله (ع) پرداخته خواهد شد.

کد خبر 594772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.