قهرمانی هدایی و نایب‌قهرمانی عالمیان در فینال تمام ایرانی تنیس‌روی میز مردان

در فینال مسابقات تنیس روی‌میز مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، امیرحسین هدایی با شکست دادن هموطن خود نیما عالمیان صاحب مدال طلا شد و عالمیان به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ملی‌پوشان تنیس روی‌میز کشورمان به مدال طلا و نقره بخش مردان دست یافتند.

امیرحسین هدایی، ملی‌پوش تنیس روی‌میز کشورمان با غلبه ۳ بر صفر در برابر محمد شفان از مالدیو و در دیگر دیدار پس از پشت‌سر گذاشتن پیروزی ۳ بر صفر در برابر نماینده کشور آلبانی به جمع هشت‌نفر برتر مسابقات راه یافت. وی در دور یک‌چهارم حریف لبنانی خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به نیمه‌نهایی راه یافت. این تنیسور سپس با پیروزی ۴ بر یک مقابل حریفی از عربستان‌صعودی به فینال راه یافت.

نیما عالمیان نیز با شکست دادن نماینده لبنان و سپس پیروزی ۳ بر یک در مصاف با عظمت ارگشوف حریفی از کشور قرقیزستان موفق به راهیابی به مرحله یک‌چهارم پایانی شد. عالمیان در مصاف با حریف ترکیه‌ای که با پیروزی ۳ بر صفر وی همراه بود موفق شد به نیمه‌نهایی صعود کند؛ تنیس‌باز کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی، به‌مصاف حریف قزاقستانی رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت و فینالیست شد تا در دیدار پایانی شاهد رقابت تمام ایرانی باشیم.

در مرحله نهایی مسابقات تنیس روی‌میز مردان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان هدایی با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به این ترتیب نیما عالمیان مدال نقره و امیرحسین هدایی صاحب مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.

کد خبر 594761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.