گزینه‌های منچستریونایتد درصورت جذب‌نشدن دی‌یونگ

منچستر شدیدا به جذب فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا علاقه‌ دارد، اما اگر آن‌ها به هر دلیلی نتوانند او را جذب کنند، جایگزین‌های مختلفی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد در حال مذاکره برای جذب آدرین رابیو از یوونتوس است و پیش از این بر سر مبلغی با این تیم سری آ به توافق رسیده است. با این حال، تیم یونایتد هنوز با این هافبک به توافق نرسیده است.

مدیران یونایتد به دنبال یک هافبک جدید است و درحالی که فرنکی دی یونگ همچنان اولویت اصلی آن‌ها است، مدیران این تیم به دنبال گزینه‌های جایگزینی وی هستند در صورتی که نتوانند بازیکن هلندی را متقاعد کنند که بارسلونا را ترک کند.

از پیشنهاد منچستریونایتد برای انتقال رابیوت چه می‌دانیم؟

پس از توافق با یوونتوس بر سر مبلغ ۱۵ میلیون پوند (۱۸ میلیون دلار)، باشگاه اولدترافوردی با نماینده و مادر رابیو، وارد مذاکره شده است. آن‌ها هنوز بر سر شرایط شخصی به توافق نرسیده‌اند، اما گفته می‌شود هافبک یووه، تابستان امسال به دنبال راهی برای خروج از تورین است.

رابیو، ملی‌پوش فرانسوی ۲۷ ساله، فصل گذشته در ترکیب ثابت تیم ماسیمیلیانو آلگری حضور داشت، اما اکنون وارد آخرین سال قراردادش در ورزشگاه آلیانز شده و به دلایل شخصی از تور پیش فصل تیمش در ایالات متحده خارج شده است. حالا منچستریونایتد برای خرید آدرین رابیو با یوونتوس به توافق رسیده است.

منچستریونایتد سسکو و رویز را از دست داد

یونایتد در تابستان امسال به دنبال چند هدف نقل و انتقالاتی دیگر مثل بنجامین سسکو، مارکو آرناوتوویچ و ستاره ناپولی، فابیان رویز بوده است. سسکو هافبک ۱۹ ساله ردبول سالزبورگ، یکی از بازیکنانی است که اریک تن هاخ به‌شدت او را در طول پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی امسال زیر نظر داشته است. گزارش شده که ملی‌پوش اسلوونیایی به انتقال به تیم آلمانی لایپزیگ نزدیک است، اما این انتقال تا تابستان آینده انجام نخواهد شد.

یونایتد به سسکو به عنوان یک چشم‌انداز بلندمدت چشم دوخته بود و آن‌ها همچنان به دنبال یافتن یک گزینه فوری‌تر برای تقویت خط حمله و هافبک خود هستند. گفته می‌شود پیشنهاد بولونیا برای آرنائوتوویچ ۳۳ ساله رد شده و ایجنت او تأیید کرده که پیشنهادی بالاتر برای او ارائه شده است. در همین حال، رویز به عنوان گزینه دیگری برای جایگزینی دی یونگ انتخاب شد، اما گزارش شده که ملی‌پوش اسپانیایی با پیوستن به پاری سن ژرمن موافقت کرده است.

کد خبر 594756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.