بازیکن سابق رئال‌مادرید راهی سویا شد!

ایسکو بازیکن سابق تیم فوتبال رئال‌مادرید، پس از توافق با سران سویا، قراردادی دوساله با آن‌ها به امضا رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاره سابق رئال مادرید پس از امضای قراردادی دو ساله با این تیم اسپانیایی به سویا پیوست. ایسکو از زمانی که مادرید را با پایان قراردادش در ۳۰ ژوئن ترک کرد، بازیکن آزاد بود و به ورزشگاه سانچز پیسخوان آمد تا با انجام معاینات پزشکی انتقالش را تکمیل کند.

سویا درباره انتقال ایسکو چه گفت؟

در بیانیه سایت باشگاه آمده است: ایسکو آلارکون اکنون رسماً با قراردادی دو ساله با سویا قرارداد امضا کرده است. پس از اعلام خبر مبنی بر امضای توافق نامه، این هافبک دیروز تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشت.

مالاگوئنو (لقب ایسکو) حداقل تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۴ اینجا خواهد بود. در روزهای آینده، ایسکو به صورت رسمی به عنوان بازیکن سویا معرفی خواهد شد و برای اولین جلسه تمرینی خود با هم تیمی‌های جدید خود دیدار خواهد کرد.

ایسکو که پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، شاید دیگر برای کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو مفید نبود، اما در سن ۳۰ سالگی، هنوز توانایی انجام کارهای بزرگ برای تیمی را دارد که آرزوی صعود به لیگ قهرمانان را دارد. سویا تنها باشگاهی نبود که علاقه مند به جذب او در این تابستان بود، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مشتاق بود این بازیکن را به پایتخت ایتالیا بیاورد.

مورینیو و ایسکو یک ایجنت مشترک مثل خورخه مندز دارند، اما انتقال به ایتالیا برای این ملی پوش، در این مرحله از دوران حرفه‌ای وی جذابیتی نداشت.

کد خبر 594754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.