۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
چرا آزپیلیکوئتا بارسایی نشد؟

سزار آزپیلیکوئتا مدافع اسپانیایی تیم فوتبال چلسی، دلایل نرفتن به بارسلونا را فاش کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سزار آزپیلیکوئتا اعتراف می‌کند که قصد پیوستن به بارسلونا را در این تابستان داشت، زیرا می‌خواست به اسپانیا برگردد تا قبل از تصمیم‌گیری برای امضای قرارداد جدید با چلسی، چالش جدیدی را تجربه کند. بارسلونا مدتی بود که در تلاش برای جذب کاپیتان آبی‌ها بود و انتقال به نیوکمپ قریب‌الوقوع به نظر می‌رسید، با این حال، این بازیکن ۳۲ ساله با بستن قراردادی که تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد، آینده خود را در چلسی تضمین کرد.

آیا آزپیلیکوئتا می‌خواست به بارسلونا بپیوندد؟

آزپیلیکوئتا، ملی‌پوش اسپانیایی ۱۰ سال است که در چلسی حضور دارد و تمام جام‌های مهم موجود، ازجمله دو قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان و بسیاری دیگر را به دست آورده است. پس از فتح جام باشگاه‌های جهان با چلسی، آزپیلیکوئتا درمورد مذاکره خود با بارسا توضیح داد که قصد داشته چالش جدیدی را انجام دهد.

«همیشه کاملاً صادق هستم و صحبت‌ها واقعیت داشت. بعد از جام باشگاه‌های جهان و بعد از کسب این جام و تبدیل شدن به اولین بازیکن در چلسی که تمام جام‌های موجود را به دست آورد، فکر کردم که شاید زمان بازگشت به اسپانیا فرا رسیده باشد. او به وب‌سایت باشگاه گفت: برای یک چالش جدید آماده بودم، اما همه چیز سریع اتفاق افتاد، ما صحبت‌های بسیار خوبی با سرمربی و مالکان چلسی داشتیم. کاپیتان این باشگاه هستم و می‌خواستم به چلسی متعهد بمانم. گفت‌وگوهایی که ما داشتیم خصوصی باقی خواهند ماند، اما ما ارتباطات بسیار خوبی داشتیم، آنچه را که فکر می‌کردیم گفتیم و سپس متوجه شدم که می‌خواهم به کمک باشگاهم ادامه دهم.»

آزپیلیکوئتا از پروژه جدید چلسی هیجان زده است!

آزپیلیکوئتا می‌گوید تحریم‌های دولت بریتانیا علیه باشگاه به دلیل روابط مالک قبلی، بر وضعیت او تأثیر گذاشته است.

چلسی تا زمانی که مالک جدیدی نیامد نتوانست بر سر قرارداد جدید با ستاره سابق مارسی مذاکره کند، اما او خوشحال است که پس از تصاحب باشگاه توسط مالک جدید، با تاد بوهلی به توافق رسیده و متقاعد شده که تصمیم درستی گرفته است.

او گفت: واقعاً از امضای قرارداد جدید خوشحالم. «چند ماه گذشته کمی دیوانه کننده بوده است، اما من واقعاً خوشحالم که اقامتم را در اینجا تمدید می‌کنم. این یک پروژه جدید است و واقعاً مشتاقانه منتظر فصل آینده هستم.»

این یک موقعیت بسیار نادر بود، به این معنا که می‌خواستم از چلسی خارج شوم، سپس باشگاه در ماه مارس تحریم شد، بنابراین در آن زمان نمی‌توانست کاری انجام دهد که درباره تمدید صحبت کند، بنابراین شرایط دشوار بود.

همه می‌توانند درباره نام شما [در رسانه‌ها] زیاد صحبت کنند، اما فکر می‌کنم عملکرد هر بازیکن صدای رساتری دارد. به باشگاهم متعهد ماندم، بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دادم، حتی اگر نمی‌دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

سپس گروه مالکیت جدید وارد شد، ما گفتگوی بسیار صادقانه‌ای داشتیم و تصمیم گرفتم که درست است که اینجا در چلسی در خانه بمانم.

کد خبر 594749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.