۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
هدفون‌های جدید LG معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون‌های توگوشی جدید ال‌جی با قابلیت حذف نویز و شارژدهی طولانی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال‌جی دو هدفون جدید توگوشی تمام بی‌سیم را معرفی کرد؛ Tone Free T90 که جدیدترین ایرباد پرچم‌دار ال‌جی محسوب می‌شود، مانند نسل قبل از کیس شارژ محبوب UVnano برخوردار است که می‌تواند در نقش فرستنده بلوتوثی نیز فعالیت کند. با استفاده از این قابلیت می‌توان کابل AUX را به دستگاه‌هایی مانند تردمیل متصل کرد و به موسیقی گوش داد.

ایرباد T90 ال‌جی از سیستم حذف نویز پشتیبانی می‌کند و ساختار داخلی جدیدی با درایورهای بزرگ‌تر دارد. دیگر ویژگی قابل‌توجه این محصول Dolby Head Tracking است؛ کاربران به لطف این قابلیت، هنگام گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا بازی کردن در محتوای صوتی غوطه‌ور می‌شوند. محصول ذکر شده با هر بار شارژ در حالتی که حذف نویز فعال (ANC) خاموش باشد تا ۹ ساعت دوام می‌آورد و استفاده از کیس UVnano شارژدهی را ۱۸ ساعت دیگر افزایش می‌دهد.

هدفون توگوشی دیگر ال‌جی Tone Free Fit (TF8) نام دارد؛ این محصول مانند دیگر هدفون‌های ورزشی از قلابی نرم و سیلیکونی استفاده می‌کند تا زمانی که کاربر سراغ تمرین‌های پرتحرک می‌رود ایرباد در جای خود محکم باقی بماند. ایرباد TF8 به لطف گواهی IPX7 در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است و به سیستم ANC ترکیبی مجهز است. شرکت سازنده اعلام کرده است که TF8 با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند. هنوز قیمت هیچ‌کدام از دو ایرباد جدید ال‌جی مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که T90 و TF8 در سپتامبر عرضه خواهند شد.

کد خبر 594725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.