صعود ریحانه مبینی و مهدی پیرجهان به فینال پرش‌طول و دوی ۴۰۰ متر

در رشته دوومیدانی مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ریحانه مبینی با ثبت رکورد ۶.۰۸ در ماده پرش‌طول و مهدی پیرجهان در دوی ۴۰۰ متر به فینال راه یافتند؛ مهسا میرزا طبیبی با کسب رتبه چهارم رقابت‌های پرش با نیزه به‌کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز چهارم برگزاری رقابت‌های پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، نمایندگان کشورمان در ماده‌های پرش‌طول، پرش با نیزه و دوی ۴۰۰ متر با حریفان خود به رقابت پرداختند که و دو نفر به فینال رسیدند.

ریحانه مبینی در ماده پرش طول، با رکورد ۶.۰۸ متر در رده سوم گروه خود قرار گرفت و راهی فینال این ماده شد. مبینی در نخستین پرش خود این رکورد را به ثبت رساند و در پرش دوم مرتکب خطا شد و پرش سوم خود را نیز با رکورد ۶.۰۴ به پایان رساند.

همچنین مهدی پیرجهان در مرحله مقدماتی دوی ۴۰۰ متر با مانع، با رکورد ۵۰.۵۸ پس از نمایندگان ترکیه و مراکش در رتبه سوم قرار گرفت و به فینال این رشته رسید.

گفتنی است فینال ماده پرش‌طول و دوی ۴۰۰ متر، عصر فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد و ریحانه مبینی و مهدی پیرجهان برای قرار گرفتن روی سکو با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی، عصر امروز مهسا میرزاطبیبی در ماده پرش با نیزه با رقبای خود به رقابت پرداخت که در نهایت با ثبت رکورد ۳.۷۰ متر در رده چهارم قرار گرفت. طبیبی در پرش ابتدایی خود رکورد ۳.۵۰ را به ثبت رساند و در پرش سوم نیز نتوانست از مانع ۳.۹۰ متر عبور کند تا رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب نکند.

کد خبر 594717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.