پیام مدیریت شهری شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار

مدیریت شهری شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام مدیریت شهری شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون

هفدهم مردادماه تداعی کننده یاد شهید والا مقام عرصه اطلاع‌رسانی «محمود صارمی» است. بزرگ‌مردی که عروج ملکوتی او بهانه‌ای است برای گرامیداشت روز خبرنگار، این روز یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند، بی‌شک طلایه داران این سلسله، راهیان وادی آگاهی و نیک‌اندیشی و مجاهدانی هستند که در آگاهی‌بخشی و نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب می‌سازند.
بدون شک تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا، یادآور پیام‌آور دشت کربلا حضرت زینب کبری (س) است که در برابر یزیدیان ایستاد و شجاعانه از دین و اسلام دفاع کردند.

مجموعه مدیریت شهری قلم و نقد اصحاب گرانقدر رسانه را گشایشی در رفع مشکلات و گامی در جهت پویایی و حرکت به سمت افقی روشن و امیدوارانه می‌پندارد و صمیمانه از توجه تمام اهل قلم و اصحاب رسانه نسبت به عملکرد شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد، قدردانی می‌کند.
ضمن تبریک این روز ارزشمند خدمت تمام فعالان این عرصه، از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات روزافزون را ظل توجهات حضرت بقیه الله (ع)، آرزومندیم.»

مصطفی حیدری
رئیس شورای اسلامی شهرکرد

عبدالصادق نجفی
سرپرست شهرداری شهرکرد

کد خبر 594707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.