صعود بانوی تنیسور کشورمان به نیمه‌نهایی/ دوچرخه‌سواران به مدال نرسیدند

در ادامه رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در رشته دوچرخه‌سواری، رتبه‌های چهارم، ششم و سیزدهم به ملی‌پوشان کشورمان رسید و در مسابقات تنیس روی‌میز ندا شهسواری راهی نیمه‌نهایی شد؛ شیما صفایی دیگر تنیسور بانوی ایران نیز از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه در حال برگزاری است و چندین رشته پیش از آغاز مراسم افتتاحیه به جریان افتاده که با کسب چند مدال نیز برای ملی‌پوشان کشورمان همراه شده است.

ندا شهسواری نماینده تنیس روی‌میز زنان ایران در دو بازی پی‌درپی با نتایج سه بر صفر به برتری رسید و با شکیت خریف بنگلادشی ضمن قطعی‌کردن مدال برنز خود، به نیمه‌نهایی راه یافت. شهسواری ساعاتی دیگر با نماینده ترکیه رقابت می‌کند.

شیما صفایی دیگر نماینده کشورمان با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را مقابل ترکیه واگذار و از ادامه رقابت‌ها بازماند.

در ادامه بازی‌های همبستگی اسلامی در قونیه در رشته دوچرخه‌سواری پیست آقایان در ماده اول (اسکرچ) محمد گنج‌خانلو با همکاری بهنام آرین به رتبه چهارم دست یافت.

در ماده اول، بخش اسکرچ؛ دوم تمپوریس؛ ماده سوم دورحذفی و آخرین ماده دور امتیازی است که در نهایت پس از پایان این چهار ماده قهرمان پیست مشخص خواهد شد.

در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست در ماده اول، بخش اومینیوم اسکرچ، سمیه یزدانی در رتبه ششم و فروزان عبداللهی در رده سیزدهم جای گرفت.

کد خبر 594665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.