برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در خمین

شهردار خمین از برگزاری مسابقه فیلم و عکس با موضوع محرم خبر داد و گفت: مجوز برپایی بیش از ۳۰ ایستگاه صلواتی در شهرستان صادر شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر سال در ایام محرم، عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) خیمه‌های عزاداری، ایستگاه‌های صلواتی و تبلیغاتی در معابر و خیابان‌های شهر خمین برپا می‌کنند. شهرداری خمین امسال با توجه به ضرورت ساماندهی جهت خدمت‌گذاری بیشتر به خادمان اهل بیت (ع)، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و دیگر ادارات مربوطه، مجوز برپایی خیمه، ایستگاه صلواتی و تبلیغات شهری را با روند مناسب‌تری انجام داد.

وی با بیان اینکه این اقدام موجب رضایت بیشتر خادمان ایستگاه‌های صلواتی می‌شود، افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی صرفاً مختص ایام محرم نیست و شهروندان می‌توانند در تمام مناسبت‌های مذهبی اقدام به اخذ مجوز و برپایی تکیه کنند.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه محرم و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و شهدای شهرستان و ایجاد بستری برای القای فرهنگ عاشورایی، واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری پرچم امام حسین (ع) را به خانواده معظم شهدای شهرستان اهدا کرد.

احمدی از برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه ویژه ماه محرم خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوعات محرم و آئین‌های عاشورایی، محرم و شیرخوارگان، محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، محرم و مشارکت‌های اجتماعی برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.

کد خبر 594620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.