جوانان جهادی اردبیل خادم عزاداران حسینی شدند

شهردار اردبیل گفت: در تاسوعای حسینی جوانان جهادی اردبیل در قالب طرح پویش پاکبانان محرم با شعار "هر عزادار یک پاکبان" خادمان عزاداران حسینی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری اظهار کرد: طرح پاکبانان محرم امسال نیز به همت سازمان فرهنگی شهرداری اردبیل با حضور بیش از صدها جوان جهادی در اردبیل اجرا شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح فرهنگ‌سازی جهت پاکیزه نگهداشتن مسیرهای عزاداری توسط خود عزاداران است، ادامه داد: این طرح روز عاشورا نیز برگزار خواهد شد و جوانان علاقه‌مند به حضور در این پویش می‌توانند پس از اذان ظهر در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری حضور یابند.

شهردار اردبیل در خصوص ترویج فرهنگ حجاب اسلامی توسط بانوان عزادار شرکت‌کننده در طرح پویش پاکبانان محرم، گفت: رعایت آداب عزاداری جز اولویت‌های عزاداری برای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است که باید این امر توسط جوانان جهادی بیش از پیش ترویج شود.

وی افزود: این پویش مردمی که توسط جوانان شهر حسینی اردبیل هر سال اجرا می‌شود یک الگوی ملی برای سایر شهرها شده و شهر حسینی اردبیل پیشتاز ترویج شور و شعور حسینی در سطح کشور است که امیدواریم جوانان این مرز و بوم نماد جوانانی باشد که در عمل نیز حسینی باشند.

کد خبر 594548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.