حال و هوای عاشورا و تاسوعا در قم نمایان است

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت :فضاسازی‌های محیطی شهر قم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و حال و هوای محرم، عاشورا و تاسوعا نمایان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم طرح جهادی علمداران خدمت با شعار " نجات اهل عالم با حسین است"، آغاز شده و خدمات‌رسانی مجموعه مدیریت شهری قم در این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فضاسازی مناطق هشتگانه با همکاری هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی، ادامه داد: فضاسازی‌های محیطی شهر قم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و حال و هوای محرم، عاشورا و تاسوعا نمایان است.

معاون خدمات شهری شهردار قم گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از یک ماه قبل از ماه محرم، بازدیدهای ایمنی از وضعیت مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی را آغاز کرده بود.

وی افزود: با رفع برخی نقاط آسیب‌پذیر تاکنون مورد خاصی از مباحث ناایمنی در بین مساجد، حسینیه‌ها و سایر محل برگزاری محافل عزاداری مشاهده نشده است.

اصفهانیان تصریح کرد: برای مدیریت مطلوب پسماندهای شهری نیز ۲۶۰ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری، تعدادی زیادی مخازن فان و کارتن پلاست در سطح شهر و در نزدیکی ایستگاه‌های صلواتی، مساجد و تکایا استقرار یافته است.

وی خاطرنشان کرد: برای بهبود سیما و منظر شهری نیز جمع‌آوری متکدیان و دست‌فروشان از هسته مرکزی شهر انجام و تاکنون موردی در خصوص این آسیب‌ها مشاهده نشده است.

کد خبر 594526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.