تمهیدات شهرداری خرم آباد برای عزاداران حسینی

شهردارخرم آباد با تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مجموعه شهرداری امسال بنحو احسن آماده خدمت به عزاداران حسینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در جلسه معاونان، شهرداران مناطق سه گانه و مدیران سازمان‌های تابعه دستور اکید جهت همکاری لازم با هیئات حسینی و دستجات حسینی را صادر کرد و خواستار همکاری مدیران شهری با هیئات و دسته‌های حسینی شد.

وی اظهار کرد: جهت همکاری‌های لازم با هیئات مذهبی و جایگاه‌های عزاداری در سطح شهر، افزایش اکیپ‌های سیار و نیروهای خدماتی را طی روزهای آینده در دستور کار داریم.

فتوحی ارتباط نزدیک و حضور دائم در جایگاه‌های سطح شهر را از برنامه‌های اصلی حوزه خدمات شهری و مدیران شهرداری برشمرد و افزود: مجموعه شهرداری امسال به نحو احسن آماده خدمت به عزاداران حسینی است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه مناطق سه گانه و سازمان‌های تابعه از جمله سازمان عمران، آتش‌نشانی، فضای سبز و بازیافت با هماهنگی معاونت خدمات شهری جهت برگزاری باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل باشند گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری آئین گل مالی اتخاذ شود.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عزاداری تاسوعا و عاشورا در خرم‌آباد برقرار است و رانندگان موظف به رعایت آن هستند.

سرهنگ کریم فاخری اظهار کرد: از میدان ۲۲ بهمن تا چهارراه بیمارستان، زیرگذر و کنارگذر میدان ۲۲ بهمن و خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان انقلاب مسدود شده و فقط برای هیئات مذهبی مسیر باز است.

وی افزود: میدان بزرگ -خیابان میرملاس منتهی به میدان بزرگ مسدود و مسیر جایگزین خیابان کمربندی به مسجد توسلی است، همچنین در میدان امام (ره) مسیرهای منتهی به خیابان علوی شمالی و جنوبی مسدود است.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در چهارراه طیب و میدان آرش برقرار است و از تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها در این مسیرها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 594489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.