خدمت‌رسانی مدیریت شهری پایتخت به ۶۰۰۰ هیئت مذهبی

رئیس کمیته دینی شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاری خوب سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت شهری تهران سبب شد به شش هزار هئیت خدمت‌رسانی شود.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که با توجه به گذشت بیش از دو سال از وجود بیماری کرونا در کشور امسال در پایتخت عزاداری سید و سالار شهیدان به بهترین شکل در حال برگزاری است و شهروندان تهرانی مانند سال‌های گذشته در صحنه حضور دارند، همچنین لازم است بدانیم مهم‌ترین پیام عاشورا ترویج آزادی و آزادگی است که این موضوع در مدیریت شهری بسیار اهمیت دارد و بر آن تاکید شده است.

وی با اشاره به لزوم حمایت مدیریت شهری از هیئت‌های مذهبی، ادامه داد: مدیریت شهری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر در محرم سال آینده باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام دهند تا به هیئت‌های بیشتری خدمات‌رسانی کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و سعی خواهیم کرد که در این زمینه فعالیت فرهنگی بیشتری انجام دهیم تا شاهد بروز و ظهور هر چه بیشتر فرهنگ حسینی در پایتخت باشیم.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ این دو سازمان همکاری خوبی را در قالب نمایشگاه عطر سیب داشتند که به شش هزار هیئت خدمت‌رسانی شد.

نادعلی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا سازمان فرهنگی شهرداری تهران بتواند اقدامات مؤثری جهت رفع نیازها و برگزاری هر چه بهتر مراسم محرم سال آینده نیز داشته باشد.

کد خبر 594477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.