انتخاب شهردار معنوی چذابه برای برگزاری مراسم  پیاده‌روی اربعین

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به حمایت مادی و معنوی از هیئت‌های عزاداری حسینی، گفت: برنامه ترکیبی بین‌الحرمین برنامه محوری شهرداری اهوز برای دهه اول محرم بوده است.

حجت‌الله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات مدیریت شهری در ماه محرم، اظهار کرد: بر اساس روال همیشگی برای آمادگی در اجرای مراسم محرم به ویژه پیاده‌روی تا کربلا با حکم شهردار اهواز مسلم آقاجری به عنوان شهردار معنوی چذابه انتخاب تا آمادگی لازم جهت انجام وظایف شهرداری در مراسم پیاده‌روی اربعین ایجاد و این مراسم پرشورتر از هر سال برگزار شود.

وی با بیان اینکه برای مراسم پیاده‌روی کربلا باید بر اساسی برنامه‌ریزی دقیقی مد نظر باشد تا این مراسم پرشور حسینی بدون ایجاد مشکلی انجام شود. افزود: با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز و شهردار معنوی چذابه برنامه‌ریزی لازم برای سرویس‌دهی به زائران کربلا انجام شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری مراسم مذهبی و عزاداری در ماه محرم، ادامه داد: در شهرداری فضاسازی برای دهه محرم به سه بخش تقسیم و توسط معاونت فرهنگی، سازمان زیباسازی و روابط عمومی انجام شد، علاوه‌بر این معاونت فرهنگی با حمایت مادی و معنوی از هیئت‌های عزاداری و موکب‌های درون شهری برای اجرای برنامه‌ها و پشتیبانی لازم برای برپایی مراسم عزاداری محرم انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه بین‌الحرمین در اهواز و استقبال مردم از این مراسم، تاکید کرد: برنامه محوری که توسط شهرداری اهواز در دهه محرم دنبال می‌شود، برنامه بین‌الحرمین است که ترکیبی از نمایش و مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی بوده که در جایگاه ویژه‌ای بین عزاداران دارد.

کد خبر 594434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.