۹۶ آتش‌نشان عزاداری‌های بزرگ زنجان را پوشش می‌دهند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی ها، ۹۶ نیروی آتش‌نشانی در چهار روز عزاداری‌های بزرگ این استان یوم العباس، تاسوعا، عاشورا و یازدهم محرم در آماده‌باش هستند و نسبت به خدمت‌رسانی به عزاداران مبادرت می کنند.

به گزارش ایمنا، مجید امیرفضلی اظهار کرد: از نخستین شب ماه محرم نیروهای آتش‌نشانی زنجان در آماده‌باش هستند و این آماده‌باش تا شب دوازدهم محرم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در چهار روز برگزاری عزاداری‌های بزرگ این استان، افزود: در مجموع تعداد آتش نشانان یاد شده در قالب اکیپ‌های خودرویی و موتوری در آماده‌باش خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به شست‌وشوی گنبد و گلدسته حسینیه اعظم زنجان، اضافه کرد: همچنین قبل از این عزاداری‌ها ۱۰ مورد پایش ایمنی از مکان‌های هدف انجام شد.

امیرفضلی تصریح کرد: در این شب‌های محرم در نقاط پرتردد شهر، اکیپ‌هایی از نیروهای آتش نشانی به طور مستمر به گشت‌زنی پرداخته و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل قرار می‌دهند، ضمن آنکه در روزهای پایانی نیز آتش نشانان در مقابل اماکن مذهبی پرتردد مستقر خواهند بود.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 594417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.