خانه‌ موزه دکتر حسابی یکی از نقاط گردشگری و علمی تهران است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از نقاط گردشگری و علمی مهم در شهر تهران می‌تواند خانه موزه دکتر حسابی باشد، لذا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید از خانه موزه دکتر حسابی، اظهار کرد: از دوران نوجوانی علاقه زیادی به زندگی دانشمند بزرگ دکتر حسابی داشتم و بارها در رسانه‌ها از زبان فرزند دکتر حسابی گزیده‌ای از خاطرات ایشان را شنیده بودم، این علاقه سبب شد از خانه موزه دکتر حسابی بازدید کنم.

وی در خصوص لزوم توجه مدیریت شهری به حوزه گردشگری، ادامه داد: خانه موزه دکتر حسابی برای نوجوانان و جوانان مکان مناسبی جهت گردشگری است و می‌توان از این خانه موزه به منظور تاکید بر تکیه بر تولید ملی، خودکفایی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان استفاده کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آشنایی شهروندان با خانه موزه‌های پایتخت به ویژه خانه دکتر حسابی، گفت: مدیریت شهری تهران نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در جهت معرفی هر چه بهتر این خانه موزه به نسل جوان گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه باید مفاخر و دانشمندان کشور به نسل آینده معرفی شوند تا الگوی شهروندان باشند و بتوان از تجارب و علم آنها در شهر بهره برد، تصریح کرد: بازدید از این مجموعه گردشگری می‌تواند برای نسل جوان جذابیتی بالایی داشته باشد و یکی از نقاط گردشگری و علمی مهم در شهر تهران می‌تواند خانه موزه دکتر حسابی باشد، لذا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 594388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.