۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کنسول دستی ONEXPLAYER Mini Pro معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کنسول دستی ONEXPLAYER Mini Pro با تراشه Core i7 و نمایشگر 800p معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، One-notebook کنسول دستی جدید خود به نام ONEXPLAYER Mini Pro را به عنوان دستگاهی با پردازنده Core i7-1195G7 اینتل معرفی کرده است؛ این شرکت پیش از این نسخه‌های ویژه RX-78-2 Gundam را نیز با تراشه Core i7-1260P و AMD Ryzen 7 5800U معرفی کرده است و بنا به دلایلی تصمیم گرفته است این مدل را در بازارهای جهانی عرضه کند.

کنسول دستی جدید به جای استفاده از نمایشگر ۱۲۰۰ * ۱۹۲۰ پیکسل موجود در مدل قبلی به صفحه‌نمایش رده‌پایین‌تری با وضوح ۸۰۰ * ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. این کنسول به تراشه Core i7-1260P اینتل مجهز شده است، این تراشه در مقایسه با Core i7-1195G7 عملکرد بهتری ارائه می‌دهد و از پردازنده گرافیکی Iris Xe G7 بهره می‌برد. همچنین استفاده از رم LPDDR5-5200 به جای LPDDR4x-4266 می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه کمک کند.

کنسول دستی ONEXPLAYER Mini Pro به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است و با قیمت ۱۳۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مدل دو ترابایتی آن نیز با همان ۱۶ گیگابایت حافظه رم با قیمت ۱۵۸۹ دلار عرضه می‌شود. البته این قیمت‌ها فقط برای دوره پیش‌فروش در نظر گرفته شده است و قیمت این دو مدل پس از عرضه به ترتیب به ۱۴۵۹ و ۱۶۴۹ دلار افزایش خواهد یافت.

کنسول دستی ذکر شده در رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند با پرداخت ۵۰ و ۲۹ دلار اضافه، صفحه‌کلید بلوتوث تاشو یا قاب محافظ مشکی نیز به همراه آن سفارش دهند.

کد خبر 594387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.