عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ مردادماه

در این بسته خبری از تخفیف ۹۰درصدی دریافت جواز تا مسیرگشایی شهر خوی در۷۲ ساعت و انجام ۲۶۱ عملیات امداد در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تخفیف ۹۰ درصدی برای دریافت جواز بافت فرسوده

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر با اشاره به تسهیلات ویژه برای ساخت و ساز در بافت فرسوده، از ارائه تخفیف ۹۰ درصدی برای اخذ جواز در این بافت به شهروندان خبر داد.

نجات جان شهروندان ایلامی گیر افتاده در تاب اسکای شهربازی

نصرت الله لطفی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: طی عملیاتی نفس گیر و حساس چهار نفر که در دستگاه تاب اسکای شهربازی کوثر گیر افتاده بودند، نجات یافتند.

مسیر گشایی شهر خوی در مدت ۷۲ ساعت

حسن نصرالله پور، شهردار خوی گفت: پیچیده‌ترین مسیر گشایی شهر خوی در منطقه محله و میدان امام حسین (ع) توسط شهرداری خوی و عواملش در مدت ۷۲ ساعت انجام شد.

اعلام شهرداری قرچک در ایام تاسوعا و عاشورا

اصغر یوسفی، مسئول واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری قرچک گفت: به منظور تعظیم شعائر دینی و برگزاری با شکوه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شهرداری قرچک ویژه برنامه‌هایی را در ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین ماه محرم و صفر برگزار می‌کند.

اجرای ۴۰ پروژه شاخص عمرانی و زیربنایی در شهرکرد

اکبر شاهوردی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

انجام ۲۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در سنندج

سهیل فضل‌وزیری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۲۶۱ عملیات اطفا حریق و امداد نجات در تیرماه امسال خبر داد.

کد خبر 594345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.