مراکز تفریحی شهر اصفهان تاسوعا و عاشورا تعطیل است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مراکز تفریحی و گردشگری این شرکت شامل شهربازی شهر رویاها، تله‌سیژ ناژوان و مجتمع گردشگری صفه تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است. 

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برنامه فعالیت مراکز تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان تمام مراکز تفریحی و گردشگری تحت پوشش این شرکت شامل شهربازی شهر رویاها، مجتمع گردشگری صفه و تله‌سیژ ناژوان روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مصادف با شانزدهم و هفدهم مردادماه تعطیل است.

وی در خصوص ادامه فعالیت مراکز تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان پس از تاسوعا و عاشورای حسینی، اضافه کرد: مجموعه شهر رویاها پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از تاریخ هجدهم مردادماه همه‌روزه به غیر از شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۴ پذیرای گردشگران است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت تله‌سیژ ناژوان نیز از هجدهم مردادماه در ایام هفته از روز یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و از ساعت ۱۶ تا غروب آفتاب آماده ارائه خدمت به گردشگران است و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به‌منظور بهره‌برداری هرچه بیشتر شهروندان و گردشگران از ساعت ۱۱ صبح تا غروب آفتاب به آنها خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی آن، گفت: شهروندان و گردشگران می‌توانند از سه‌شنبه _هجدهم مردادماه_ ضمن بهره‌مندی از امکانات تفریحی واقع در این مجتمع گردشگری، از ابرسازه تله‌کابین صفه همه روزه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ بهره‌مند شوند.

کد خبر 594290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.