شغل دوم با آموزش طراحی سایت کیت وردپرس

‌این روزها با رشد نرخ تورم و هزینه بالای زندگی یکی از فکرهایی که در ذهن همه افراد خطور می‌کند شغل دوم یا شغل پردرآمد تر است.

‌این روزها با رشد نرخ تورم و هزینه بالای زندگی یکی از فکرهایی که در ذهن همه افراد خطور می‌کند شغل دوم یا شغل پردرآمد تر است اگر در ذهن شما هم چنین فکری گذر کرد در این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت را معرفی کنیم بعد از این مقاله می تونید به عنوان شغل دوم وارد این حوزه شوید.

اینترنت فضای بسیار بزرگ‌تر و ثروتمندشدن سریع‌تر!

قبلاً اگر کسی می‌خواست پولدار بشه باید در هر حوزه‌ای چندسال خاک خوری می‌کرد و بعد از تلاش ۱۰ تا ۲۰ سال می‌توانست درآمد خوبی را به دست آورد اما امروزه با وجود اینترنت ما افراد بسیار کم سنی را می‌بینیم که درآمدشان از افراد مسنی که ۶۰ سال کار می‌کنند بیشتر است اما چرا این اتفاق افتاده و فرصت‌های کسب درآمد بیشتر شده؟

همه این جواب‌ها وجود اینترنت است این روزها در ایران از دو طریق می‌شود درآمد خوبی را از اینترنت کسب کرد. سایت و اینستاگرام حالا با توجه به علاقه خودتون می تونید یکی از مسیرهارو برای شروع انتخاب کنید و بعداً که نتیجه گرفتید در هر دو مسیر فعالیت کنید.

طراحی سایت چیست؟

تمرکز ما در این مقاله بیشتر در مورد طراحی سایت است قبل از اینکه در مورد آموزش طرحی سایت صحبت کنیم بریم ببینیم طراحی سایت چی هست اصلاً؟

حتماً شما هم در گوگل بارها کلمات مختلفی رو جستجو کردید زمانی که از گوگل وارد لینک ها می‌شوید در واقع شما وارد یک سایت شدید حتی خود گوگل هم یک سایت است. پس سایت جایی است که ما می تونیم داخل آن محتواهایی مثل عکس، فیلم، متن، محصول و… قرار بدیم و هر امکاناتی که دوست داشتیم رو اضافه کنیم.

سفارش طراحی سایت یا خودتان؟

خب حالا سوال اینجاست که اگر ما نیاز به یک سایت داشتیم باید خودمان شروع به یادگیری طراحی سایت کنیم یا به شرکت و افراد متخصص سفارش طراحی سایت بدهیم؟

پاسخ شما این است که اگر خودتان زمان کافی برای یادگیری دارید و برای شما ارزش دارد یعنی علاقه به یادگیری دارید می تونید شروع به آموزش طراحی سایت به صورت رایگان یا جامع کنید اما اگر زمان کافی ندارید و سریع‌تر قصد دارید سایتتون راه اندازی بشه بهتره که این کار رو به افراد متخصص بسپرید

اما به هر حال برای بالابردن اطلاعاتتون می تونید از آموزش رایگان وردپرس سایت کیت وردپرس استفاده کنید تا متوجه بشید نحوه کار با وردپرس و سایت ساختن چگونه است.

یادگیری طراحی سایت به دور روش

شما به ۲ روش می تونید طراحی سایت رو یاد بگیرید

  • روش طراحی سایت بدون کدنویسی

  • و روش طراحی سایت با کدنویسی

روش اول بسیار ساده‌تر است و شما می تونید در مدت زمان کمتری آن را یاد بگیرید اما در آینده با محدودیت‌های زیادی برخورد می‌کنید که نیاز به کدنویسی است اما در روش دوم یعنی طراحی سایت با کدنویسی شما می تونید بدون محدودیت سایت طراحی کنید اما یادگیری آن کمی زمانبر است و نیاز به صبر و پشتکار دارد.

برای یادگیری طراحی سایت می تونید از دوره‌های رایگان طراحی سایت استفاده کنید اما این دوره‌های رایگان معمولاً نیاز اکثر افراد رو برآورده نمی‌کنند به همین دلیل بهتر است که در دوره‌های جامع آموزش طراحی سایت شرکت کنید تا همه موضوعات را به خوبی یاد بگیرید و به صورت پروژه محور پیش برید.

برای طراحی سایت چه زبان‌هایی رو یاد بگیریم؟

شما برای اینکه بتونید طراح سایت شوید باید با زبان‌های html, css, js و یکی از زبان‌های سمت سرور مانند php آشنا باشید و بتونید از آنها استفاده کنید البته شاید در شروع یادگیری زبان js نیاز نباشد اما در آینده مطمئن باشید که یادگیری کامل جاوااسکریپت کمک زیادی به شما خواهد کرد.

شاید در نگاه اول فکر کنید یادگیری این همه زبان بسیار دشوار است اما این‌طور نیست چرا که یادگیری زبان‌های html, css بسیار ساده است و شما در عرض چندماه می تونید به صورت کامل روی آنها مسلط شوید.

بازار کار طراحی سایت در ایران

بازار کار طراحی سایت در ایران فعلاً عالی است چرا که بعد از کرونا اکثر افراد قدرت اینترنت رو بیشتر فهمیدند و در همه در حال تلاش کردند هستن که کسب و کارخودشون رو اینترنتی کنند. پس می تونید از این فرصت استفاد کنید.

منبع یادگیری طراحی سایت

یکی از بهترین منابع آموزش طراحی سایت کیت وردپرس است شما در این سایت می تونید هر آموزشی در مورد طراحی سایت می‌خواهید را پیدا کنید مثلاً آموزش طراحی قالب وردپرس یکی از آموزش‌های جامع سایت آموزشی کیت وردپرس kitwp.com است که افراد زیادی در آن شرکت کرده است.

شغل دوم با آموزش طراحی سایت کیت وردپرس

استفاده از تخصص دیگران

همیشه سعی نکنید همه چیز رو تجربه کنید بلکه از تجربه‌های دیگران استفاده کنید یکی از متخصص‌هایی که می تونید از تخصص آن کمک بگیرید مهندس اسحاق شفایی است که آدرس پیج اینستاگرام آن instagram.com/eshagh_web است.

منبع: kitwp.com

کد خبر 594276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.