افزایش ۲ ساعته فعالیت متروی تهران تا شام غریبان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش دو ساعته زمان بهره‌برداری از خطوط درون‌شهری به‌دلیل استقبال شهروندان از خدمات‌رسانی مترو در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته‌اصل اظهار کرد: گستردگی شبکه متروی تهران به گونه‌ای است که بسیاری از هیئت‌های مذهبی در نزدیکی ایستگاه‌های آن قرار گرفته است و در شب‌های محرم، افتخار پذیرایی از عزاداران حسینی را دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از متروی تهران به‌منظور حضور در مجالس عزاداری، گفت: به همین منظور زمان بهره‌برداری از خطوط درون‌شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان دو ساعت افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه پیش از این بهره‌برداری از خطوط متروی تهران به‌صورت عادی تا ساعت ۲۲ بوده است، اضافه کرد: از امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ در تمام ایستگاه‌های خطوط درون‌شهری زمان خدمت‌رسانی تا ساعت ۲۴ خواهد بود.

وی تصریح کرد: افزایش زمان خدمت‌رسانی مترو تهران مربوط به خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت است و انشعاب فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه‌های خط پنج، طبق برنامه عادی فعالیت می‌کند.

کد خبر 594251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.