نصب برج‌های نوری در پارک طبیعت خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد از خرید و نصب دو عدد برج نوری در پارک طبیعت خبر داد.

احد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای خرید و نصب برج‌های نوری پارک طبیعت به‌منظور روشنایی، زیباسازی و ارائه خدمات بهتر به همشهریان ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از عملیات لوله‌کشی جنگل پشت بازار خبر داد و افزود: عملیات لوله‌کشی این جنگل به طول ۱۲۰۰ متر جهت آبیاری درختان توسط پیمانکار مربوطه و نیروهای واحد توسعه سازمان در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: عملیات خاک‌ریزی میدان و بلوار باستان، راه‌اندازی چاه و الکتروپمپ پارک شاپوری، عملیات آبیاری درختان پادگان ۰۷، عملیات کاشت درختچه زینتی لگستروم ابلق در بلوار علوی حد فاصل میدان امام (ره) تا مسجد علوی انجام شده است.

بیرانوند با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری تپه شهدای خرم‌آباد توسط پیمانکار ناحیه مربوطه در حال انجام است، تصریح کرد: لوله‌گذاری پارک شاپوری، گل‌کاری بلوار علوی و اتمام عملیات تسطیح و خاک‌ریزی جلوی رستوران شهربازی کیو از دیگر اقدامات در حال انجام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری است.

به گزارش ایمنا، برج نور یا برج روشنایی، سازه‌ای آهنی، چند ضلعی با ارتفاع زیاد است که برای روشن کردن فضایی گسترده در شب مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارتفاع سازه بسته به سفارش مشتری ممکن است تا ۳۰ متر باشد. برج نور در مکان‌های ناهموار و گاهی در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز نصب می‌شود.

کد خبر 594192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.