استقبال نورآباد از تاسوعا و عاشورای حسینی

شهردار نورآباد گفت: همه عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری برای روز تاسوعا و عاشورا در حالت آماده‌باش هستند و از پیش از آغاز مراسم تا پایان حضور دسته‌های عزاداری در معابر، پاکسازی و شست‌وشوی خیابان‌ها ادامه دارد.

محمد خاص‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نیروی انسانی به همراه تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع بعضی حوادث از پیش تعیین نشده همانند بارش، آب‌گرفتگی یا انباشت زباله در محل‌های پر تردد وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همه معابر پرتردد برای میزبانی از عشاق الحسین (ع) طی چند نوبت و توسط معاونت خدمات شهری شهرداری شست‌وشو و نظافت می‌شود و گشت‌های ویژه در محدوده تردد دارند تا در صورت بروز مشکلات یا معضلات شهری به سرعت برای رفع آن عمل کنند.

شهردار نورآباد از پیشتاز بودن این شهرداری در پرداخت حقوق کارکنان خبر داد و خاطرنشان کرد: نورآباد جزو معدود شهرهای کشور است که حقوق و دستمزد کارکنان خود را به موقع پرداخت می‌کند.

خاص‌امیری با بیان اینکه معیشت همکاران همواره دغدغه و اولویت اصلی ما است، تصریح کرد: بدهی‌های سنگین شهرداری از گذشته وجود داشته است، اما با برنامه‌ریزی اصولی و کار جهادی می‌توان حقوق و دستمزد کارکنان را موقع پرداخت کرد.

به گزارش ایمنا، نورآباد شهری در شمال غرب استان لرستان و مرکز شهرستان دلفان است. شهر نورآباد در شمال غربی استان لرستان قرار گرفته و فاصله آن تا مرکز استان یعنی شهر خرم‌آباد ۸۵ کیلومتر، کرمانشاه ۹۵ کیلومتر، تهران ۴۹۰ کیلومتر، نهاوند ۶۰ کیلومتر، هرسین ۵۰ کیلومتر و الشتر ۴۰ کیلومتر است.

کد خبر 594191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.