المان آبنمای میدان صفا به رنگ خون درآمد

مدیر اداره زیباسازی سازمان فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)، المان مشک میدان صفا به رنگ خون درآمد.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری با رنگی کردن آب موجود در میدان صفا، آبنمای این میدان را به رنگ قرمز درآورد تا یادآور خون شهدای دشت کربلا باشد.

وی با بیان اینکه میدان قیام این شهر به المان عصر عاشورا مزین شده است، افزود: همزمان با فرارسیدن ایام حزن، سوگواری و شهادت امام حسین (ع)، فضاسازی گسترده‌ای متناسب با حال و هوای ماه محرم انجام و ۱۴ المان شهری در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

مدیر اداره زیباسازی سازمان فضای سبز شهرداری بروجرد با بیان اینکه تمام معابر و میادین شهر سیاه‌پوش ایام محرم شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیر محیط بر ایجاد یا تقویت باورهای مذهبی شهروندان، توجه به استفاده از المان متناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در همین راستا میدان قیام به المان حجمی عصر عاشورا مزین شده است.

گودرزی تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، المان محرم در میدان تهنیت به نشانه عشق، وفاداری و ارادت به سیدالشهدا (ع) توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جانمایی و نصب شد.

به گزارش ایمنا، بروجرد مرکز شهرستان بروجرد در استان لرستان و بیستمین شهر پرجمعیت ایران است. بروجرد از شمال با شهرهای ملایر و نهاوند، از شرق با شازند و اراک، از غرب با الشتر و از جنوب با خرم‌آباد و دورود همسایه است.

کد خبر 594187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.