اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر گرگان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهرداری در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تعدادی کارتن‌پلاست جدید را در سطح شهرداری منطقه‌دو به مجتمع‌های مسکونی و ادارات تحویل داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموع کارتن‌پلاست‌های فعال در سطح شهرداری منطقه دو، درحال‌حاضر ۱۲۰۰ کارتن است که با تولید کارتن‌پلاست‌های جدید افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: این طرح در محله‌های سر خواجه فرد جهان، ملل، آلوچه باغ، کهن و گرگان اجرا می‌شود و ارائه خدمات همچنان ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای طرح تفکیک زباله در سطح منطقه یک، ۱۵۰ کیسه برای جمع‌آوری پسماند خشک به مجتمع‌های مسکونی واقع در بلوار صیاد، مهرگان و کاوش تحویل داده شده است.

سالاری تصریح کرد: طی سال‌های گذشته ۱۵۰۰ کارتن‌پلاست برای اجرای طرح تفکیک زباله تحویل شهروندان داده شده و شهرداری در اجرای این طرح موفقیت نسبی داشته است. درحال‌حاضر سه پیمانکار در مناطق مختلف شهرداری گرگان در بحث تفکیک زباله مشغول انجام فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه محلات اعلام شده از محله‌های قدیمی شهر گرگان هستند، گفت: موضوع طرح تفکیک زباله از موضوعات حائز اهمیت در سطح شهر گرگان است، چراکه تفکیک زباله ارتباط مستقیمی با آموزش شهروندان در این خصوص دارد.

کد خبر 594179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.