حرکت جالب باشگاه لیدز در حمایت از سرمربی سابق!

روزنامه‌های امروز صبح کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، شنبه پانزدهم مردادماه ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* امیدهای بارسلونا برای حفظ فرنکی دی یونگ در حال کم شدن است، زیرا آن‌ها در صورت ناتوانی در حفظ تعادل در حساب خود، نمی‌توانند قرارداد تعدادی از خریدهای تابستانی خود را ثبت کنند. این هافبک هلندی مورد توجه چند تیم انگلیسی قرار گرفته است.

سان:

* مارکوس آلونسو پس از جذب مارک کوکوریا توسط آبی‌ها، برای ترک چلسی تلاش می‌کند و به دنبال خروج اجباری از جمع شاگردان توخل و پیوستن به بارسلونا قبل از پایان تابستان است.

* دله علی می‌تواند به عنوان یک مهاجم موقت در زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر برای اورتون مفید باشد چرا که مصدومیت‌ها و محرومیت‌های می‌تواند روی عملکرد تیم فرانک لمپارد تأثیر بدی بگذارد.

* لیدز یونایتد امیدوار است در هفته آینده قراردادی ۲۲ میلیون پوندی برای جذب آرنو کالیموندو، مهاجم جوان PSG به امضا برساند.

* ادی هیرن رئیس هیئت ورزشی Matchroom، مدعی است که تایسون فیوری به درک چیسورا پیشنهادی برای یک "مبارزه سه‌گانه" در رینگ بوکس را داده است.

دیلی میل:

* آرسنال در راه جذب یوری تیلمانز از لسترسیتی که به دنبال جایگزینی هافبک مورد نظر خود با حسام آئوار از لئون است، امیدوار شده است.

حرکت جالب باشگاه لیدز در حمایت از سرمربی سابق!

* ناتینگهام فارست برای جذب قرضی آنجلینو، مدافع چپ، که توسط برایتون نیز مورد توجه قرار گرفته، با لایپزیگ تماس گرفته است.

* ویلیان در حال مذاکره برای بازگشت شوکه کننده به لیگ برتر است و گزارش‌ها حاکی از آمادگی فولام برای جذب وینگر ۳۵ ساله سابق آرسنال و چلسی است.

دیلی اکسپرس:

* دستینی اودوگی که مورد توجه تاتنهام قرار دارد، در میان صحبت‌ها مبنی بر قریب الوقوع بودن انتقال ۲۰ میلیون پوندی به لندن، از ترکیب اودینزه برای جدال کوپا ایتالیا مقابل Feralpisalso کنار گذاشته شد.

* چلسی ممکن است مجبور شود تنها ۱۲.۵ میلیون پوند برای جذب چزاره کاسادی، بازیکن جوان اینترمیلان بپردازد آن هم فقط بخاطر اینکه این باشگاه با مشکلات مالی رو به رو است.

* طبق گزارش‌ها، رم قیمت درخواستی خود را برای جذب نیکولو زینولو که مورد توجه تاتنهام قرار دارد، کاهش داده است، اما او همچنان برای هر باشگاهی بیش از ۴۰ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

دیلی تلگراف:

* تیم فوتبال لایپزیگ کاملاً مطمئن است که می‌تواند قرارداد قرضی با چلسی برای بازگشت مهاجمش تیمو ورنر به باشگاه را امضا کند.

* لیدز یونایتد علی‌رغم اخراج مارسلو بیلسا از سمت سرمربیگری باشگاه در فصل گذشته، می‌خواهد محل تمرین خود را به نام مارسلو بیلسا نام‌گذاری کند.

* تیم فوتبال آبردین در حال بررسی ارائه یک قرارداد قرضی به لیتون کلارکسون، هافبک جوان لیورپول است تا او را به خدمت بگیرد.

سان اسکاتلند:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال کیلمارناک در حال بستن قراردادهای لازم برای جذب دجی سوتونا، بازیکن جوان و سابق منچستریونایتد است.

کد خبر 594177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.