۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
«محتشم» محرومیت‌زدایی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: ساکنان محله محتشم باید در طرح قرارگاه جهادی محلات با شهرداری همکاری کنند تا شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح باشیم.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح محله من در گرگان، اظهار کرد: تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای اجرای طرح «محله من» در کوی محتشم به کار خواهیم گرفت.

وی درخصوص اقدامات مورد نیاز در چارچوب اقدامات قرارگاه جهادی، افزود: مواردی که باید از سوی معاونت خدمات شهری پیگیری می‌شد در زمان بازدید جامع از سطح محله محتشم براساس درخواست‌های شهروندان انجام شده و ادامه اقدامات از هشتم مردادماه به صورت رسمی آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه این فعالیت‌ها خشنودی اهالی محل و شهروندان را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: ساکنان محله محتشم باید در طرح قرارگاه جهادی محلات با شهرداری همکاری کنند تا شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح باشیم.

سالاری تصریح کرد: به دنبال دستور شهردار در خصوص عملیاتی کردن اقدامات قرارگاه جهادی محلات، لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح منطقه دو از پل توشن آغاز شده است. لایروبی دوره‌ای رودخانه‌ها در راستای ارتقای سطح بهداشت شهری به صورت مستمر با استفاده از ماشین‌آلات شهرداری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه لایروبی بخش‌هایی از رودخانه تنها از طریق بیل زنجیری بخش خصوصی امکان‌پذیر و هزینه‌های آن بالا است، اضافه کرد: از ظرفیت بخش خصوصی جهت لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح شهر استفاده می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهروندان باید از رهاسازی زباله و نخاله به داخل جدول‌ها و کانال‌های منتهی به رودخانه جلوگیری کنند.

کد خبر 594169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.