گردهمایی هیئت‌های مذهبی منطقه ۱۵ در جوار مزار شهدای گمنام خوراسگان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برگزاری گردهمایی و عزاداری هئیت‌های مذهبی این منطقه در روز تاسوعا در کنار مزار شهدای گمنام خوراسگان خبر داد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: امسال و در حرکتی هماهنگ و منسجم همزمان با روز تاسوعا به منظور تعظیم شعائر دینی و واقعه خونین دشت کربلا، مردم خوراسگان و هیئت‌های مذهبی منطقه ۱۵ در جوار مزار پاک و مقدس شهدای گمنامی که در بوستان کوثر خوراسگان آرمیده‌اند، به عزاداری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۵ همچون دیگر نقاط شهر اصفهان سیاهپوش مصائب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، افزود: در محرم امسال سعی کردیم با ارائه میز خدمت و همکاری با هیئت‌ها در برپایی عزای سیدالشهدا (ع)، به هر چه بهتر برگزار شدن مراسم کمک کنیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: منطقه ۱۵ بیش از ۱۲۰ هیئت مذهبی دارد که در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، به برپایی مراسم اقدام می‌کنند و اوج این برنامه‌ها در ماه محرم به‌ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی است که ضمن برپایی مراسم عزاداری، پذیرای عزاداران امام حسین (ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: گردهمایی هیئت‌های مذهبی روز یکشنبه _شانزدهم مردادماه_ همزمان با تاسوعای حسینی از ساعت ۱۰ در کنار مزار پاک شهدای گمنام مدفون در پارک کوثر (واقع در خیابان مسجد علی خوراسگان) همراه با عزاداری هیئت‌های منطقه برگزار خواهد شد.

کد خبر 594160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.