شورای شهر تالش عملکرد خوبی نداشته است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تالش گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در سال نخست فعالیت خود عملکرد قابل قبولی نداشتند.

بهزاد پورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رئیس شورای اسلامی شهر تالش در سال نخست فعالیت خود با سایر اعضا تعامل و همکاری مناسبی نداشت و امور شورای اسلامی شهر را به تنهایی انجام می‌داد.

وی افزود: رئیس شورای اسلامی شهر تالش باید تخصص لازم را داشته باشد، زیرا انجام امور شهری باید با نظرات افراد متخصص پیش برود تا کارآمد و مؤثر باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی تالش تصریح کرد: از زمان آغاز به کار به شورای ششم مخالف انتخاب دوباره شهرام غنی‌زاده به عنوان شهردار تالش بودم، وی بعد از شش ماه عملکرد خوبی نداشت و از سمت خود برکنار شد. اصرار داشتیم، هوشنگ عباس‌قلی‌زاده به عنوان فردی با تجربه و متخصص در امور شهری و از مفاخر شهرستان تالش را به عنوان شهردار انتخاب شود، اما برخی از اعضای شورای اسلامی شهر با وی مخالفت کردند.

وی افزود: دیدگاه اعضای شورای اسلامی شهر تالش سنتی و قدیمی است، در حالی که باید در شورای اسلامی شهر به دنبال ایده‌های نو و خلاقانه و ایجاد طرحی جدید در ساختار شهری باشیم تا شهروندان تغییرات را در شهر احساس کنند.

پورپناه تصریح کرد: شاهد تغییرات مثبت در ساختار شهری نیستیم و همچنان همان ایده‌ها و تفکرات قدیمی گذشته دنبال می‌شود، زیرا بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر دانش‌آموخته رشته حقوق قضائی هستند و هیچ تخصصی در زمینه عمران و شهرسازی ندارند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تالش در سال نخست فعالیت از نظر عملکرد نمره خوبی کسب نکرده است، گفت: شهروندان باید افراد تحصیل‌کرده و متخصص با ایده‌های نو و خلاقانه در امور شهری را به عنوان نماینده خود در پارلمان شهری انتخاب کنند.

کد خبر 594146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.