برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

درحالی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید لالیگا نمانده، چند خرید بزرگ حاضر در لیگ را مورد بررسی قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز مانده به شروع لالیگا، بازار نقل و انتقالات که هفته‌های پایانی خود را پیش رو دارد، داغ شده است. عناصری مانند مالکان جدید چلسی و اهرم‌های اقتصادی بارسلونا بازاری را که شروع آرام‌تری داشت، علی‌رغم ورود چوآمنی به مادرید، ایجاد کرده‌اند.

در ادامه، ۱۰ خرید برجسته در بازار را بررسی کنیم:

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

رابرت لواندوفسکی

بدون شک، پر زرق و برق‌ترین ستاره‌ای که امسال به لالیگا می‌آید او است. مرد لهستانی برترین گلزن اروپا است و چندین فصل بالای ۴۰ گل زده است. بارسا امیدوار است که با او، سطح تیم خود را بالا ببرد و با رئال مادرید رقابت کند و لالیگا امیدوار است مانند زمان مسی و کریستیانو به رقابت بین او با بنزما، دلخوش باشد.

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

آنتونیو رودیگر

این مدافع میانی، برای رئال مادرید خرید بزرگی است و به صورت رایگان به این تیم پیوسته است. او یکی از بهترین مدافعان حال و حاضر دنیا است و می‌داند که قهرمانی در لیگ قهرمانان به چه معناست، زیرا او در کسب عنوان قهرمانی در سال ۲۰۲۱ با چلسی توخل نقش کلیدی داشت. علاوه بر این، شوت‌های از راه دور او بسیار خطرناک است و دروازبان‌ها را وادار می‌کند تا با دقت بیشتری از چهارچوب خود محافظت کنند.

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

اکسل ویتسل

خرید این هافبک کهنه کار بلژیکی بهترین و زیرکانه ترین حرکت اتلتیکو در بازار نقل و انتقالات امسال بوده است، هرچند که ناهوئل مولینا با آمدنش به واندا متروپولیتانو، می‌تواند از او پیشی بگیرد. ورود رایگان ویتسل هدیه‌ای است برای مربی‌ای مانند 'چولو' که پس از جدایی هکتور هررا جایگزینی فوق‌العاده برای او پیدا کرده است.

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

اورلین شوامنی

استخدام جانشین بلند مدت برای کاسمیرو، چندان برای رئال مادرید ارزان نبوده است، اما آنها موفق شده‌اند یکی از بهترین هافبک‌هایی را که در اروپا وجود داشت را جذب کنند، کسی که به راحتی میانه میدان را مدیریت می‌کند.

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

رافینیا

یک برزیلی با استعداد که زیر نظر بیلسا نمایش‌های فوق‌العادهای از خودش نشان داده است. تصادفی نیست که آرسنال و چلسی شدیداً تلاش داشتند تا مبلغ هنگفتی را برای این وینگر پیشنهاد دهند. او یکی از هیجان انگیزترین خریدهای لالیگا خواهد بود.

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

ژول کُنده‌

دیگر از خریدهای جذاب بازار، خرید دیگری از بارسلونا و بازیکن دیگری که از تیم چلسی هایجک شد. یکی از امیدوارکننده‌ترین مدافعان میانی اروپا، دفاع ضعیف بارسلونا را تقویت خواهد کرد، او در کنار آرائوخو زوج فوق العاده‌ای تشکیل خواهد داد و در نهایت پی که مجبور است در طول فصل‌، دقایق زیادی را روی نیمکت بنشیند.

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

لوئیس فیلیپه

ورود مدافع میانی لاتزیو به بتیس بدون پرداخت مبلغی برای انتقال، حرکتی هیجان انگیز از سوی تیم اندلسی است که می‌تواند سطح خط دفاعی این تیم را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. فیلیپه یک مدافع میانی عالی، چه با توپ و چه بدون توپ است.

برترین نقل و انتقالات لالیگا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳

فرانک کسیه

یکی از اولین حرکت‌های بارسا در بازار نقل و انتقالات، آمدن بازیکن عاج عاجی بدون پرداخت هزینه انتقال بود. او یک هافبک کامل و سطح بالاست که قدرت زیادی را به خط هافبکی مانند بارسلونا، می‌آورد. این یک انتقال بسیار خوب از لحاظ بُعد فوتبالی است.

دومینگز دوارته

این دو بازیکن آخر، امضاهایی هستند کمتر توسط عموم شناخته شده‌اند، اما می‌توانند موفقیت‌های بزرگی داشته باشند آن هم با توجه به آمارها و قیمت‌شان این است که مدافع میانی که چندین فصل در گرانادا توپ زد و فوق العاده بود، خرید بسیار موفقی برای ختافه است. لازم به ذکر است که دوارته چندین بار برای تیم‌های بزرگ‌تر بازی کرده بود.

ودات موریقی

خرید دیگری که شاید چندان رسانه‌ها به شکل جدی به آن نپرداختند، خرید مهاجم کوزووئی توسط مایورکا بود، جایی که او در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی در جمع بازیکنان این تیم حضور داشت. این مرد منضبط، یک مهاجم سطح بالا است بدون شک، این یک خرید، یک سود بزرگ برای لالیگا است.

لیست نقل و انتقالات می‌تواند ادامه پیدا کند و هر بازیکن، هوادار خود را داشته باشد، و درست است که آندریاس کریستنسن، خوسلو، بریس مندز، سرخیو آسنخو، یانگل هررا یا یک ملی پوش آرژانتینی مانند آگوستین مارچسین، در میان بسیاری دیگر، از صدر جدول خارج می‌شوند.

کد خبر 594131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.