تفرقه خط قرمز ما در تیم ملی فوتبال کشورمان است

مدیر تیم ملی فوتبال کشور گفت: تفرقه خط قرمز ما در تیم ملی فوتبال کشورمان است و بازیکنان فقط باید به بازی‌شان فکر کنند.

به گزارش ایمنا، حمید استیلی، اظهار کرد: اختلاف، دو دستگی و تفرقه خط قرمز ما در تیم ملی فوتبال کشورمان است و بازیکنان باید بدانند مسئولیت خیلی سنگینی دارند و فقط به بازی خود فکر کنند و نباید درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و یا رئیس فدراسیون فوتبال دخالت کنند و منافع ملی خیلی مهم‌تر از منافع شخصی است. از افرادی که برای منافع شخصی، بازیکنان تیم ملی را تحریک می‌کنند خواهش می‌کنم با احساسات مردم بازی نکنند و این برای اولین بار است که بازیکنان درباره انتخاب سرمربی یا رئیس فدراسیون فوتبال اظهارنظر می‌کنند.

وی افزود: بازیکنان باید فقط به وظایف خوشان عمل کنند و دوستانی که به بازیکنان زنگ می‌زنند و تحریک می‌کنند از آن‌ها خواهش می‌کنم بازیکنان را وارد انتخابات فدراسیون فوتبال نکنند و قطعاً مشخص خواهد شد که چه کسانی به بازیکنان تیم ملی زنگ می‌زنند. از ادبیات استوری مشترک بازیکنان تیم ملی مشخص است این حواشی از کجا نشئت می‌گیرد.

مدیر تیم ملی فوتبال کشور تصریح کرد: من امروز با بازیکنان صحبت کردم و از آن‌ها خواهش کردم وارد این بازی‌ها نشوند و اگر بعضی از آن‌ها دوباره وارد این مسائل شوند در این رابطه تصمیم قاطع‌تری خواهیم گرفت.

وی درباره اینکه اگر بازیکنان دوباره وارد مسائل حاشیه‌ای از تیم ملی حذف خواهند شد، گفت: در این رابطه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی تصمیم خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 594123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.