انجام آسفالت معابر برای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان

مدیرمنطقه پنج شهرداری اهواز با بیان اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت معابر کوی فرهنگیان در حال انجام است، گفت: خدمت‌رسانی بهینه و جلب رضایت شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح آسفالت معابر است.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت معابر در شهرداری اهواز به صورت شبانه‌روزی و با تلاش بی‌وقفه کارگران در حال انجام است.

وی افزود: وجود یک معبر مناسب و استاندارد مانع از بروز حوادث و تصادف ناشی از رانندگی می‌شود، لذا با توجه به اولویت‌بندی انجام شده، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های صراط واقع در کوی فرهنگیان در دستور کار منطقه پنج شهرداری اهواز قرار گرفته و عملیات اجرایی آن با همکاری سازمان عمران شهرداری، آغاز شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز اضافه کرد: خدمت‌رسانی بهینه و جلب رضایت شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح آسفالت معابر است، با توجه به فرسایش، تخریب و حفاری در بعضی خیابان‌ها، آسفالت معابر و گذرگاه‌های سطح منطقه نیز در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: رضایت‌مندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای مدیریت شهری است، لذا همواره در تلاش هستیم با شناسایی بهتر و بیشتر نیازهای آن‌ها، همچنین برنامه‌ریزی صحیح و به‌موقع، نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم تا احساس رضایت و رفاه در شهروندان افزایش یابد.

کد خبر 594117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.