تعطیلی مراکز گردشگری و تفریحی ناژوان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مراکز تفریحی ناژوان در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل است و پس از این ایام به روال قبلی بازمی‌گردد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته تمام مراکز گردشگری تفریحی ناژوان روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری _شانزدهم و هفدهم مردادماه_ مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

وی تصریح کرد: پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان به روال قبل بازمی‌گردد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ساعات کار مراکز تفریحی این مجموعه در فصل تابستان تصریح کرد: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ میزبان گردشگران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساعت فعالیت باغ استوایی و گیاهان گرمسیری یا همان باغ‌موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ خواهد بود، افزود: مجموعه هیجان‌انگیز و جذاب باغ خزندگان نیز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

قائلی با اشاره به ارتباط خوب و مؤثر مجموعه ناژوان با آکواریوم اصفهان، افزود: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از مجموعه آکواریوم استفاده کنند.

وی ادامه داد: ساعت فعالیت تله‌سیژ روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تا غروب آفتاب و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و مجدد با دو ساعت وقفه، از ساعت ۱۶ تا غروب آفتاب در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: مجموعه شهربازی روباز و کارتینگ ناژوان نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای خانواده‌ها و شهروندان اصفهانی و گردشگران است.

وی با بیان اینکه تمام مجموعه‌های تفریحی گردشگری ناژوان در طول هفته پذیرای شهروندان و گردشگران است، از شهروندان درخواست کرد: هنگام مراجعه به مراکز تفریحی، شئونات اسلامی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 594101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.