قانون‌های جدید برای کنترل ستاره‌های پی اس جی

بازیکنان پی اس جی باید در داخل و خارج از زمین کاملاً منضبط باشند و تمام قوانینی که برایشان تنظیم و در نظر گرفته می‌شود را رعایت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، علی‌رغم پرداخت مبالغ هنگفت در دهه گذشته، پاری سن ژرمن نتوانسته موفقیتی در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد و در فصل جدید قوانین سخت‌گیرانه‌ای تنظیم شده تا شاید بالاخره فرانسوی‌ها به این مهم دست یابند.

پاری سن ژرمن فصل گذشته توسط رئال مادرید از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و مالکان این باشگاه تصمیم گرفتند راه خود را از لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه و همچنین مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم جدا کنند.

کریستوف گالتیه جایگزین پوچتینو شد و نقش سرمربی پاریس را بر عهده گرفت. او از زمان حضورش در این تیم مشخص کرده که ارزش زیادی برای نظم و انضباط قائل است و به بازیکنان تیم خود اجازه نمی‌دهد که در همه امور راحت باشند. در واقع این مربی با محدودیت‌هایی که برای بازیکنان اعمال می‌کند، شناخته شده است.

طبق گزارش رسانه‌ها در فرانسه، گالتیه در سخنرانی خود برای اعضای تیم به صورت واضح اعلام کرده است که بازیکنان باید در داخل و خارج از زمین کاملاً منضبط باشند و تمام قوانینی که برایشان تنظیم و در نظر گرفته می‌شود را رعایت کنند.

در نتیجه این تغییر استراتژی، پاریس لوئیس کامپوس را به عنوان مدیر ورزشی جدید خود استخدام کرد. کامپوس از اعتماد کامل مالکان باشگاه برخوردار است و در دیدار اولی خود با بازیکنان نیز خط و نشان کشیده است. او گفته که قرار است قوانینی وضع شود که همه موظف به رعایت آن هستند.

وی افزود: اگر عده‌ای هستند که موافق نیستند، آزادند که تیم را ترک کنند. قوانین جدید در پاری سن ژرمن از صرف صبحانه و ناهار کل اعضای تیم در کنار یکدیگر تا ممنوعیت تماس تلفنی برای تشویق روابط گروهی را شامل می‌شود. شاید بحث‌برانگیزترین اقدام جدید ممنوعیت بیرون رفتن و ترک کمپ تیم باشد. گفته می‌شود که کامپوس از مکان‌های شبانه‌ای که بازیکنان پاریسی در آن تردد می‌کنند مطلع شده و به بازیکنان اعلام کرده است که اجازه ندارند به تفریحات شبانه سابق بپردازند.

باید صبر کرد و دید آیا این قوانین سخت گیرانه روی ستاره‌های تیم پاری سن ژرمن مؤثر خواهد بود و آیا این تیم می‌تواند بالاخره در فصل پیش رو به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد یا خیر.

کد خبر 593999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.