دست رد آزپیلیکوئتا و چلسی به سینه بارسلونا

تنها یک سال از قرارداد کاپیتان چلسی باقی مانده بود و این بازیکن در نظر داشت تا با موافقت تیم‌اش راهی بارسلونا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، سزار آزپیلیکوئتا با امضای قراردادی جدید با چلسی به گمانه زنی‌ها مبنی بر پیوستنش به بارسلونا پایان داد تا آبی‌اناری‌ها برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود به دنبال گزینه دیگری بروند.

آزپیلیکوئتا پس از گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره موافقت کرد که دو سال دیگر در باشگاه چلسی بماند و از بازگشت به کشورش یعنی اسپانیا امتناع کرد. این بازیکن ۳۲ ساله در آگوست ۲۰۱۲ از المپیک مارسی به باشگاه لندنی پیوست و در طول یک دهه حضورش در استمفوردبریج، تمام جام‌های مهم را به دست آورد. او دو بار قهرمان لیگ برتر شد. همچنین توانست جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را نیز با چلسی کسب کند.

طبق قرارداد جدید، این بازیکن اسپانیایی تا سال ۲۰۲۴ در استمفوردبریج باقی خواهد ماند. تنها یک سال از قرارداد کاپیتان چلسی باقی مانده بود و این بازیکن در نظر داشت تا با موافقت تیمش راهی بارسلونا شود. معطل کردن سران این باشگاه و عدم ارسال پیشنهاد مناسب به مدافع چلسی باعث شد تا این بازیکن قید بارسا را بزند و در چلسی بماند.

آزپیلیکوئتا درباره ماندنش در چلسی گفت: واقعاً خوشحالم که باز هم در چلسی می‌مانم. اینجا خانه من است و قراردادم را تمدید کردم. تقریباً ۱۰ سال از اولین ورودم و پیوستن به چلسی می‌گذرد، بنابراین من واقعاً عشق را احساس می‌کنم و برای پروژه جدیدی که در دستان خود داریم واقعاً هیجان زده هستم. می‌خواهم از رؤسای باشگاه تشکر کنم که این فرصت را به من دادند تا سفرم را در این باشگاه شگفت‌انگیز ادامه دهم. واقعاً مشتاقانه منتظر ادامه ماجراجویی هستم. امیدوارم بتوانیم خاطرات خوب زیادی را با هم به اشتراک بگذاریم.

تصمیم آزپیلیکوئتا برای ماندن در چلسی یک انرژی مثبت بزرگ برای توماس توخل، سرمربی تیمش پیش از اولین بازی در این فصل لیگ برتر مقابل اورتون در گودیسون پارک است. حالا توخل می‌داند که نیازی نیست نگران سمت راست خط دفاعی خود باشد.

ملی پوش اسپانیایی که در خط دفاعی و به عنوان مدافع کناری زیر نظر توخل بازی کرده، فصل گذشته ۴۷ بازی برای چلسی انجام داد تا مجموع بازی‌های خود را برای آبی‌ها به عدد ۴۷۶ برساند. بولی مالک چلسی درباره تمدید قرارداد آزپیلیکوئتا اظهار کرد: ما بسیار خوشحالیم که سزار حداقل دو سال دیگر در چلسی می‌ماند. از اینکه کاپیتانمان تعهد و رهبری مثال‌زدنی خود را دوباره نشان می‌دهد هیجان زده هستیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در کنار یکدیگر وجود دارد.

کد خبر 593992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.