تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری زرند

شهردار زرند گفت: بهسازی جداول خیابان امام حسن مجتبی(ع) در شهرک شهید باهنر به طول دو هزار متر انجام شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه خاک‌برداری و تسطیح انتهای بلوار بعثت شهر زرند، اظهار کرد: عملیات شن‌ریزی، تسطیح و خاک‌برداری انتهای بلوار بعثت توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: این طرح که به عنوان یکی از برنامه‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود، با هدف افزایش رفاه شهروندان و ارتقای جلوه بصری شهر، به صورت پایدار در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار زرند با اشاره به جدول‌گذاری معابر بهشت الزهرا، خاطرنشان کرد: در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی، عملیات جدول‌گذاری و ساماندهی جداول بهشت زهرا اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی تصریح کرد: مدیریت شهری زرند با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح بهشت زهرا، همچنین زیباسازی فضاهای این مکان و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های بهشت زهرا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرک شهید باهنر شهر زرند با هدف توسعه شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری شهرداری زرند از محل بودجه فعالیت‌های عمرانی شامل پیاده‌روسازی، زیرسازی و لکه‌گیری معابر شهری، آسفالت معابر اجرای جدول‌گذاری، ساخت کانیو، موزائیک فرش و پل‌سازی را به انجام رسانده است.

شهردار زرند گفت: شهرداری نسبت به درخواست و مطالبه شهروندان مسئولیت‌پذیر است و سعی در اجرای پروژه‌های عمرانی با شتاب و رعایت اصول کیفی و کمی دارد.

ضیاءالدینی از ادامه عملیات جدول‌گذاری خیابان امام حسن مجتبی (ع) در شهرک شهید باهنر خبر داد و افزود: بهسازی جداول این خیابان در دو سمت به طول دو هزار متر طول به انجام رسیده و فاز سوم جدول‌گذاری نیز با عملیات خاک‌برداری و ساماندهی مسیر جدول‌گذاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 593945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.