نخستین تمرین ذوبی‌ها پس از بازگشت به اصفهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پایان اردوی تدارکاتی در تهران و بازگشت به اصفهان، عصر امروز_پنجشنبه سیزدهم مردادماه_ نخستین تمرین خود در ورزشگاه اختصاصی‌اش را برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پنجشنبه _سی‌ام تیرماه_ اصفهان را برای برپایی اردوی تدارکاتی در پایتخت ترک کرد تا حدود دو هفته در تهران برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران آماده شود.

شاگردان مهدی تارتار، در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل در فولادشهر اصفهان مقابل فجر سپاسی قرار گرفتند و به پیروزی دو بر صفر رسیدند؛ در تهران نیز نساجی را دو بر یک شکست دادند و مقابل مس رفسنجان با نتیجه دو بر صفر نتیجه را واگذار کردند. سبزپوشان اصفهانی همچنین مقابل صنعت‌نفت آبادان به تساوی بدون‌گل رسیدند و در آخرین بازی تدارکاتی خود در تهران، خیبر خرم‌آباد را با دو گل شکست دادند.

ذوب‌آهن هفته جاری پس از ۱۰ روز به اصفهان بازگشت و با دو روز استراحت عصر امروز_ پنجشنبه سیزدهم مردادماه_ در ورزشگاه اختصاصی نخستین نوبت تمرین خود را برای شروع لیگ و دیدار هفته‌اول مقابل پرسپولیس برگزار کرد.

به گزارش ایمنا، گاندوهای اصفهانی در هفته آینده و پیش از شروع فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال، یک دیدار تدارکاتی نیز در اصفهان انجام خواهد داد.

کد خبر 593937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.