استقلال ۳ - داماش صفر/ شاگردان ساپینتو پیروز پنجمین مصاف تدارکاتی پیش‌فصل

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب پنجمین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد داماش تهران عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز _پنجشنبه سیزدهم مردادماه_ در ادامه اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود، در چارچوب پنجمین دیدار تدارکاتی خود به‌مصاف تیم داماش تهران رفت و در پایان موفق شد با نتیجه سه بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد.

برای استقلال ارسلان مطهری در دقیقه ۳۰ از روی نقطه‌پنالتی، امیرعلی صادقی در دقیقه ۶۵ و عزیزبک آمانوف در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند.

تیم فوتبال استقلال در این بازی با دو ترکیب متفاوت در دو نیمه به‌میدان رفت و آبی‌پوشان پایتخت در طول بازی برتر از حریف خود ظاهر شدند همچنین فرصت‌های متعددی را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند.

استقلال پیش از این در دیدارهای پیش‌فصل خود به سه برد مقابل تیم‌های فاتح‌کاراگومروک ترکیه و سومقاییت آذربایجان و یک تساوی مقابل تیم گنچلربیرلیگی ترکیه رسیده بود و مقابل یک تیم ترکیه‌ای دیگر نیز متحمل شکست شده بود.

شاگردان ساپینتو فردا _جمعه چهاردهم مردادماه_ احتمالاً در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل خود مقابل تیم لیگ‌برتری هوادار و شاگردان ساکت الهامی صف‌آرایی می‌کنند.

کد خبر 593929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.