تمهیدات ترافیکی پلیس راهور قزوین در دهه محرم  

فرمانده پلیس راهور استان قزوین از در نظر گرفتن تمهیدات ترافیکی در ایام پایانی دهه اول محرم در محل‌های تردد هیئت‌های مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مهرداد حسن‌پور ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: با توجه به پراکندگی مکان‌های برگزاری مراسم عزاداری در شب‌های پایانی دهه اول محرم امسال در سطح شهر، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای برای کلیه مساجد، تکایا و امامزاده‌ها اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این ایام همکاران ما در قالب تیم‌های خودرویی و پیاده، امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تأمین خواهند کرد.

این مسئول انتظامی ضمن درخواست از مسئولان هیئت‌ها جهت همکاری با پلیس، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های صلواتی باید به گونه‌ای باشند که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین و تردد وسایل نقلیه فراهم نکنند.

وی تصریح کرد: همکاری و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئت‌های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا عزاداران حسینی بدون مشکل بتوانند به عزاداری بپردازند.

حسن‌پور تصریح کرد: تردد کامیون‌ها در معابر منتهی به برگزاری مراسم از ساعت ۲۰ الی یک بامداد ممنوع است و به عزاداران توصیه می‌شود با توجه به اینکه اغلب این عزیزان لباس تیره به تن دارند، هنگام عبور از عرض خیابان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با تشریح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی این ایام تصریح کرد: پنجشنبه _سیزدهم مردادماه_ کل خیابان باغ‌دبیر تا میدان تهران‌قدیم و از میدان تهران‌قدیم به سمت چهار راه شهدا، مسیر رفت و برگشت از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم عزاداری مسدود است.

فرمانده پلیس راهور قزوین خاطرنشان کرد: جمعه_ چهاردهم مردادماه_ از تقاطع بانک ملی در میدان آزادی به سمت سه‌راهی خیام، از پل طالقانی به سمت سه‌راهی خیام، از پل طالقانی به سمت باغ‌دبیر و از چهار راه شهدا تا میدان آزادی از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم عزاداری مسدود خواهد بود.

وی بیان کرد: شنبه _ پانزدهم مردادماه_ نیز از ساعت ۲۰ خیابان نادری به سمت میدان آزادی و تقاطع شهربانی و همچنین سه‌راهی اسد آبادی به سمت خیابان انصاری و چهار راه بازار به سمت مولوی و چهار راه انصاری مسدود است.

این مسئول انتظامی تأکید کرد: در شب و روز عاشورا نیز کلیه مسیرهای منتهی به امامزاده حسین (ع) از خیابان نادری تا تقاطع شهربانی، تقاطع بازار به سمت خیابان انصاری و تقاطع شهربانی، تقاطع شهربانی به سمت سلامگاه، خیابان منتظری به سمت سلامگاه و تقاطع ایران‌گاز به سمت سلامگاه مسدود است.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت مراسم عزاداری را تأمین کرده و تداوم‌دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 593920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.