دلتنگی کاپیتان برای آقای ستاره، و توصیه به خرید جدید!

کاپیتان لیورپول می‌گوید تیم، دلتنگ سادیو مانه است، در عین حال، او به داروین نونز توصیه هایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاپیتان تیم فوتبال لیورپول احساس می‌کند که جدایی سادیو مانه مهاجم سنگالی، یک ضرر برای باشگاهش است، اما آنها می‌توانند خلاء او را پر کنند.

این مهاجم سنگالی طی قراردادی به ارزش ۳۲ میلیون یورو (۲۷ میلیون پوند / ۳۴ میلیون دلار) به قهرمان فعلی بوندسلیگا پیوست، با ۶ میلیون یورو دیگر (۵ میلیون پوند / ۶ میلیون دلار) بر اساس حضور در درصدی از بازی‌ها همراه با ۳ میلیون یورو دیگر بسته به اینکه چه دستاوردهای فردی و تیمی را کسب خواهد کرد.

او ۶ فصل را با قرمزهای لیورپول سپری کرد و به آنها کمک کرد تا در سال ۲۰۱۹ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و در فصل بعد قهرمان لیگ برتر شوند.

هندرسون در مورد مانه چه گفت؟

لیورپول در چند فصل اخیر نمایش‌های فوق‌العاده ای با استفاده از خط حمله سه نفره خود یعنی مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو، انجام داده است.

هندرسون در صحبت با talkSPORT قبول کرد که از دست دادن مانه خلأ بزرگی است و تیم لیورپول، دلتنگ این بازیکن ۳۰ ساله است.

او گفت: "من فکر می‌کنم هر تیمی در جهان دلش برای سادیو تنگ خواهد شد." برای من، او یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین شخصیت‌ها در رختکن است. او پسر بزرگی است، همیشه لبخند می‌زند و با اطرافیان شوخی می‌کند و خیلی خوب است که در کنارتان باشد. نبود او یک دلتنگی بزرگ برای ما است، اما فوتبال همین است. زندگی ادامه دارد. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم در بایرن عملکرد خوبی داشته باشد."

دلتنگی کاپیتان برای آقای ستاره، و توصیه به خرید جدید!

هندرسون به داروین برای موفقیت در لیورپول توصیه می‌کند

لیورپول در تابستان داروین نونز، مهاجم اروگوئه‌ای را به خدمت گرفت تا بخش هجومی خود را تقویت کند. آنها برای خرید نونز ۶۴ میلیون پوند (۷۹ میلیون دلار) به بنفیکا پرداخت کردند و می‌توانستند تا ۲۱ میلیون پوند دیگر (۲۶ میلیون دلار) به عنوان اضافه، پول بپردازند.

این بازیکن ۲۳ ساله با گلزنی در اولین بازی خود مقابل منچسترسیتی در کامیونیتی شیلد، شروعی درخشان در تیم جدید خود داشت. هندرسون تحت تأثیر این بازیکن جوان قرار گرفته و احساس می‌کند که می‌تواند با گلزنی هایش، به آنها کمک کند.

او گفت: "من واقعاً تحت تأثیر داروین قرار گرفتم. او هنوز پسر بسیار جوانی است، اما من چیزهای مثبت زیادی می‌بینم، چیزهای خوب زیادی در این بازیکن وجود دارد.

فکر می‌کنم او در خط حمله نیز چیزهای متفاوتی به ما خواهد داد. پتانسیل زیادی در او وجود دارد، بنابراین امیدوارم بتواند فصل را در لیگ برتر خیلی خوب شروع کند."

کد خبر 593892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.