پیام مدیر یک باشگاه برزیلی به رونالدو

این روزها بسیاری از مدیران باشگاه‌ها با توجه به شرایط رونالدو در منچستر، آرزوی جذب ستاره پرتغالی را در سر می‌پرورانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، داستان پایان ناپذیر رونالدو در این پنجره نقل و انتقالات، حالا به خارج از اروپا کشیده شده است و این بار مدیر باشگاهی در برزیل پیامی به کریس داده و از او دعوت کرده تا به تیمش بپیوندد.

وضعیت رونالدو در منچستریونایتد برای این بازیکن غیرقابل تحمل به نظر می‌رسد. رونالدو با چشم‌انداز بازی در لیگ اروپا برای اولین بار از فصل ۲۰۰۲/۰۳، ناامیدانه به دنبال خروج از اولدترافورد است. او هر کاری را برای جدایی از منچستر امتحان کرده اما تا این لحظه حتی ذره‌ای موفق نبوده و شیاطین سرخ نیز هیچ تمایلی ندارند که اجازه جدایی فوق ستاره خود را صادر کنند.

با این حال زمانی که به صورت علنی اعلام شد رونالدو تمایل دارد از منچستر یونایتد جدا شود، پیشنهاداتی از سراسر جهان به این بازیکن ارسال شده است. در واقع شکی نیست که کریس رونالدو امیدوار است فصل آینده نیز در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما رؤیا پردازی هیچگاه حد و مرزی ندارد و باشگاه‌های خارج از اروپا نیز به خوبی به این موضوع واقف هستند.

صحبت‌هایی در مورد پیشنهاد چند میلیون دلاری قطر به رونالدو وجود داشت. با این حال این پیشنهاد خیلی زود رد شد و حالا باشگا، کورینتیانس از برزیل اعلام کرده است که به جذب رونالدو علاقه دارد. رئیس این باشگاه پیامی عمومی برای کریستیانو ارسال کرده و امیدوار است که پاسخ ستاره پرتغالی را بشنود.

مدیرعامل باشگاه کورینتیانس در پیام خود گفته: من رویاهای بزرگی دارم. این کورینتیانس است! آیا ویلیان و رناتو آگوستو اینجا نیستند؟ در فوتبال همه چیز ممکن است و من موظفم بهترین کارم را برای کورینتیانس انجام دهم. آیا ممکن است رونالدو به اینجا بیاید؟ من نمی‌دانم. ما هنوز تلاش نکرده‌ایم، ما آن را بررسی نکرده‌ایم، اما ما مراقب آن هستیم. تصور کنید که او ناگهان بخواهد در برزیل بازی کند.

کد خبر 593889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.