در فصل جدید هالند نگران هیچ چیز نیست

هالند در اولین بازی رسمی خود در منچسترسیتی با مشکل مواجه شد، با این حال او نسبت به فصل جدید نگران نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اگرچه ارلینگ هالند مهاجم نروژی در روز شکست مقابل لیورپول موفق به گلزنی نشد، اما نگران نیست که چگونه در انگلیس جا بیفتد و به عملکرد خودش در فصل پیش رو ایمان دارد.

سیتی در اولین رقابت مهم خود در فصل جدید رقابت‌ها در سوپرجام انگلیس با نام کامیونیتی‌شیلد برابر لیورپول قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد. ارلینگ هالند در این بازی نمایش خوبی نداشت و نه تنها گلی برای تیمش به ثمر نرساند، بلکه فرصت‌های خوبی را نیز از دست داد.

این بازیکن ۲۲ ساله تابستان امسال با مبلغ ۵۱.۱ میلیون پوند از بروسیا دورتموند به سیتی نقل مکان کرد و انتظار می‌رود که برتری قابل توجهی را به خط حمله این تیم اضافه کند. هالند در مصاحبه‌ای راجع به شروعش در انگلیس گفته: نگران نیستم که چطور با تیم همگام شوم. باید ببینیم چه می‌شود اما من نگران نیستم.

او افزود: زندگی به عنوان یک فوتبالیست همین است. شما مجبور هستید این شرایط را تحمل کنید و با آن کنار بیایید. برای من به عنوان یک مهاجم، تطبیق یافتن در اینجا چیزی نیست که بابتش نگران باشم. اگر زیاد به این موضوع فکر کنم باعث می‌شود که نتوانم کارهایی که می‌خواهم را انجام دهم. ایمان دارم که شرایط به خوبی پیش می‌رود.

علیرغم اینکه هالند رکورد گلزنی فراموش نشدنی ۸۶ گل در ۸۹ بازی را برای دورتموند به ثمر رسانده، اما معتقد است که می‌تواند در سیتی حتی بهتر عمل کند. او در این خصوص یادآور شد: من می‌توانم همه چیز را بهبود ببخشم. مطمئن باشید که راه‌های زیادی برای بهتر شدن هست و من همیشه می‌توانم سطح بالاتری را به نمایش بگذارم. بازی زیر نظر پپ لذت بخش است و شما از منطقه امن خود خارج می‌شوید. من این فشار را دوست دارم چون باعث می‌شود که به عنوان یک انسان شما رشد کرده و پیشرفت کنید.

کد خبر 593884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.