آیا بایرن ستاره تیم ملی انگلیس را جذب می‌کند؟

باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرده برای جانشینی لواندوفسکی به دنبال جذب هری کین نیست و معتقد است‌ که آن ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، هیچ واکنشی نشان نداده، تا مشخص شود هری کین، مهاجم تاتنهام در لیست خرید باواریایی‌ها قرار ندارد.

پس از جدایی روبرت لواندوفسکی به مقصد بارسلونا، بازیکن انگلیسی برای پر کردن جای خالی او، به بایرن لینک شد.

با این حال، هیچ پیشنهاد مشخصی از آلمان وجود نداشت و حالا صالح حمیدزیچ همه تردیدها در مورد علاقه بایرن به کین را برطرف کرده است.

صالح حمیدزیچ در مورد انتقال کین به بایرن مونیخ چه گفت؟

قرارداد کین با تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و این مهاجم فوق‌العاده، هنوز با این باشگاه لندنی تمدید نکرده است. با این حال، بایرن به دنبال این مهاجم نخواهد بود، زیرا آنها تلاش می‌کنند تا راه منچسترسیتی و لیورپول را که معمولاً بدون مهاجم شماره ۹ (نوک) بازی می‌کنند، دنبال کنند.

او به رسانه Suddeutsche Zeitung گفت: "این‌ها، همه شایعات هستند. ما در حال حاضر راه دیگری را پیش می‌گیریم. منچسترسیتی و لیورپول سال‌ها بدون مهاجم شماره ۹، موفق بوده‌اند."

قهرمان فعلی بوندسلیگا پس از اینکه بازیکن ملی پوش لهستانی خواستار ترک آلیانز آره نا شد، مجبور شد لواندوفسکی را آزاد کند، اما صالح حمیدزیچ معتقد است که آنها به اندازه کافی مهره هجومی دارند تا جای خالی او را پر کنند.

آنها سادیو مانه را با قیمت مقرون به صرفه ۳۳.۵ میلیون یورو (۳۹ میلیون پوند / ۴۰ میلیون دلار) از لیورپول خریداری کردند و همچنین با سرژ گنابری نیز همکاری خود را تمدید کرده‌اند.

بایرن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی دست به جیب شده و سرمایه گذاری زیادی برای اضافه کردن بازیکنان با کیفیت به تیم، انجام داده است.

آنها، برای جذب ماتیاس دی لایت از یوونتوس، ماتیس تل از رن، رایان گراونبرخ و نصیر مزروعی، مدافع راست آژاکس، بیش از ۱۳۷.۵ میلیون یورو هزینه نقل و انتقالات کرده‌اند.

کد خبر 593867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.