از کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات تا کشته شدن با حمله سگ خانگی

کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات، دستگیری اعضای بزرگترین باند هک اینستاگرام، نجات گروگان اردبیلی با شلیک دقیق پلیس نوپو، مأموریت ۱۰ تروریست تکفیری در تاسوعا عاشورا، سگ خانگی صاحبش را کشت، کشف ۱۲ اسلحه برنور در دهلران را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ فرزاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر پیدا شدن جسد در ارتفاعات گالیکش، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و در بررسی‌های تخصصی کارشناسان مشخص شد جسد متعلق به مردی حدوداً ۴۰ ساله بوده که با شلیک گلوله به قتل رسیده است. اقدامات میدانی پلیس در این راستا آغاز و سرانجام با تلاش بی‌وقفه و اشراف اطلاعاتی مأموران، متهم شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد. قاتل پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری اعضای بزرگترین باند هک اینستاگرام

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران اظهار کرد: درپی مراجعه چند نفر از شهروندان مازندران به مراجع قضائی و انتظامی استان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری آن‌ها در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از آشنایان و دنبال کننده‌ها می‌کند، موضوع در دستورکار پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

وی افزود: با ارائه مستندات شکات مشخص شد متهمان با سوءاستفاده از ضعف امنیتی موجود در اکانت آنها، دسترسی به اکانت پیدا کرده و با ارسال پیام‌های جعلی از سایر کاربران تقاضای وجوه می‌کردند. با اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد، متهمان ساکن قزوین هستند و با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا مازندران طی عملیاتی پیچیده موفق به شناسایی و دستگیری نامبرده شدند.

رئیس پلیس فتا مازندران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۴۸۵ مالباخته در این پرونده وجود دارد و تعداد شکات نیز در حال افزایش است، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس فتا مازندران ضمن پذیرش بزه انتسابی و کلاهبرداری ۳۵ میلیارد ریالی، پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشت.

نجات گروگان اردبیلی با شلیک دقیق پلیس نوپو

بامداد روز دوشنبه در روستای صومعه اردبیل شخصی پس از درگیری با یکی از هم‌روستایی‌هایش اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرد که بعد از زخمی شدن هم‌روستایی وی، همسر خود را گروگان گرفت و با شکستن شیشه‌های منزل اقدام به تیراندازی کرد.

به گفته سرهنگ جاوید امیرانلوی، نیروهای واحد نوپوی یگان ویژه اردبیل با اعزام واحد رهایی گروگان و تیم پشتیبان به محل گروگان‌گیری، ابتدا منطقه قرق شده و پس از چینش عوامل پشتیبان و جای‌گیری عوامل نوپو و اشرافیت کامل نسبت به گروگان‌گیر و اخذ دستورات لازم قضائی نسبت به انجام مذاکره با شخص متهم اقدام شد.

مذاکره با فرد گروگانگیر دو ساعت طول کشید که گروگانگیر رغبتی به تسلیم شدن نداشت و بلافاصله واحد نوپو با دستور سلسله مراتب با استفاده از اصل غافلگیری اقدام به دستگیری فرد گروگانگیر کرد. گروگان در این حادثه بدون هیچ آسیبی آزاد و گروگانگیر نیز از ناحیه شانه سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بعد از مداوا تحویل مراجع قضائی شد.

مأموریت ۱۰ تروریست تکفیری در تاسوعا عاشورا

سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند، دستگیر کردند. در اطلاعیه منتشر شده آمده است: با عرض تسلیت ایام مصیبت آل‌الله و دعا برای قبولی عزاداری‌ها، به استحضار ملّت شریف ایران اسلامی می‌رساند که سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سه روز گذشته، ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) اعزام شده بودند، دستگیر کردند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‌های تجزیه طلب موسوم به کومله، به‌دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و ترمیم روحیه‌ی سرسپردگانش بود، این بار تلاش کرد تا از طریق تیم‌های تکفیری - داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اقدام کند که با آمادگی پیشینی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات و تحت نظر داشتن مُزدوران از مبدأ ترکیه و عراق، تروریست‌های تکفیری را در دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت و کلیه تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‌های همراه آن‌ها را به‌طور سالم کشف و ضبط کردند.

با توجه به تیراندازی تروریست‌ها در زمان بازداشت، دو دلاور مرد گمنام مجروح شدند که به یاری خدا مشمول ادعیه عزاداران حسینی قرار گیرند. سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) اعلام می‌کنند که مقتدرانه، هوشمندانه و با بذل سلامتی و جان خویش از امنیت کشور و آرامش مردم سرافراز ایران اسلامی حراست می‌کنند.

در عین حال از هیئت‌ها، تکایا و سایر مجالس عزاداری و همه عزاداران حسینی تقاضا دارند که در این ایام ضمن دعای بیش از پیش برای موفقیت همه مرزداران و حافظان امنیت کشور و شکست دشمنانش، همچون گذشته با هوشیاری کامل، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (۱۱۳) یا نیروهای امنیتی و انتظامی حاضر در محل گزارش کنند.

به اشغالگران بیت‌المقدس شریف و مزدوران تکفیری – داعشی و تجزیه‌طلبان تروریست اعلام می‌کنیم که برای اقدام ناکام خود نیز با پاسخ کوبنده‌ی جان برکفان گمنام ملت بزرگ ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

سگ خانگی صاحبش را کشت

علی رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان نیشابور اظهار کرد: پیرمردی ٩٠ ساله در یکی از روستاهای بخش سرولایت این شهرستان درپی حمله سگش جان باخت. روز گذشته این پیرمرد هنگامی که قصد دادن غذا به سگ خود را داشت به علت نامشخصی مورد حمله سگ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق تأیید اورژانس این فرد در صحنه جان باخته بود و همسرش نیز که به قصد کمک وارد عمل شده بود توسط این سگ مصدوم و به بیمارستان شهرستان قوچان منتقل شد. آزمایش‌های اولیه مربوط به تشخیص هاری نیز توسط دامپزشکی انجام شد.

کشف ۱۲ اسلحه برنور در دهلران

عین الله نیازی‌فر رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس اظهار کرد: با هوشیاری اطلاعات مرزبانی در منطقه عین خوش، ۱۲ قبضه سلاح برنو کشف و ضبط شده است. اسلحه کشف شده در حین ورود به خاک کشور توسط اطلاعات هنگ مرزی کشف شده و متهمین متواری شده‌اند.

وی ضمن هشدار به قاچاقچیان، افزود: با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع دستگاه قضائی زمینه جولان و قاچاق اسلحه در منطقه را نخواهیم داد و برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 593849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.