ویژه‌برنامه «اشک و عشق» در میدان جلفا برگزار می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه «اشک و عشق» به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: این برنامه از دهم تا پانزدهم مردادماه سال‌ جاری در میدان جلفا برگزار خواهد شد.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) ویژه‌برنامه اشک و عشق برگزار و در این برنامه مراسم پرده‌خوانی توسط استاد هاشمی پیرامون واقعه عاشورا اجرا خواهد شد.

وی افزود: در مراسم پرده‌خوانی هر روز به یک حماسه عاشورا به ویژه وقایع مربوط به حضرت عباس (ع) می‌پردازیم، زیرا ارامنه ارادت و علاقه خاصی به ایشان دادند، همچنین هنگام پرده‌خوانی از سوز و نوای نی نیز استفاده می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: ویژه‌برنامه اشک و عشق از دهم تا پانزدهم مردادماه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در میدان جلفا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از جایگاه عاشورا و محرم به عنوان محور ارزش‌ها و باورهای دینی ضروری است، تصریح کرد: مردم متدین ما همواره در پاسداشت میراث ارزشمند حرکت عظیم قیام عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) ثابت کردند که دایه‌دار و مصداق عینی "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" هستند.

کد خبر 593828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.